مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

تجربه دوباره کنکوری بی‌دغدغه در بهارستان یک

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان اعلام کرد بهارستان یک با همکاری سایر ادارات شهرستان، با هیچگونه مانعی در برگزاری آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۱ روبه‌رو نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تجربه دوباره کنکوری بی‌دغدغه در بهارستان یک

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری هنر در روز چهارشنبه، گفت: با همراهی ادارات شهرستانی موانع پیش بینی شده اند و انشالله کنکور بی‌دغدغه‌ای مانند سال‌های گذشته خواهیم داشت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ادامه داد: بر اساس آمار امسال رشته انسانی با 2636 شرکت کننده بیشترین و رشته هنر با 481 شرکت کننده کمترین آمار شرکت کنندگان را دارا هستند.

وی افزود: در این آمار رشته تجربی با 2035 نفر، زبان با 1318 نفر و رشته ریاضی با 534 نفر شرکت کننده رو به رو هستند.

ناحیه یک بهارستان کنکور سراسری را در 31 حوزه آزمون برگزار می‌کند که به ترتیب 11 حوزه به رشته علوم انسانی ، 9 حوزه به رشته علوم تجربی ، 6 حوزه به رشته زبان ، 3 حوزه به رشته هنر و 2 حوزه به رشته ریاضی اختصاص یافته‌اند.

طبقه گفته‌ها، مصوبه تاثیر معدل در کنکور 1401 به صورت تأثیر 40 درصدی مثبت است، در حقیقت برای کنکور 1401 هیچ تغییری وجود ندارد و روند مشابه سال گذشته است.

همچنین طبق اعلام سازمان سنجش سؤالات کنکور به صورت محتوایی و بر مبنای کتاب‌های درسی است و پیش بینی شده است که اعلام نتیجه اولیه مبتنی بر کارنامه اواسط مرداد ماه انجام شود تا در فاصله کوتاهی انتخاب رشته صورت گیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار