رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد:

جشنواره  رسانه و آموزش وپرورش در موضوعات مختلف برگزار می شود

روابط عمومی آموزش وپرورش صدای معلمان و دانش آموزان در اقصی نقاط استان است

یاسوج (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در نخستین جلسه‌ هم اندیشی با خبرگزاری‌های استان از برگزاری جشنواره  رسانه و آموزش و پرورش در موضوعات مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره  رسانه و آموزش وپرورش در موضوعات مختلف برگزار می شود

سید ولی موسوی در این جلسه گفت: گستردگی جامعه مخاطبان در آموزش وپرورش می طلبد روابط عمومی در راستای اقناع سازی افکار عمومی تعامل موثر و سازنده ای با رسانه‌ها داشته‌ باشد.

موسوی با بیان اینکه اولویت اول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان تعامل با رسانه ها در موضوعات مختلف خواهد بود تاکید کرد:از پیشنهادات و انتقادات اصحاب رسانه برای پویایی آموزش وپرورش استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: روابط عمومی حافظ نظام درونی و بیرونی است و فارغ از نگرش‌ها و سلایق با رسانه ها ارتباط خواهیم داشت و اتاق خبر ورسانه را در آموزش و پرورش راه اندازی خواهیم کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری جشنواره رسانه و آموزش وپرورش در موضوعات مختلف خبر داد و اظهار کرد:خبرنگاران، روابط عمومی آموزش وپرورش را خانه‌ خود بدانند و آماده همکاری و کمک با خبرنگاران خواهیم بود.

وی توجه به خبرنگاران در استان و شهرستانها و مناطق را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: همه خبرنگاران فعال در حوزه آموزش و پرورش شناسایی و برای آنها برنامه خواهیم داشت.
موسوی تعامل با صدا وسیما را رویکرد روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد و گفت: برنامه های متخلفی با صدا وسیما در راستای اطلاع رسانی و معرفی فرهنگیان و دانش آموزان خلاق طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی گفت: در روابط عمومی آموزش وپرورش تلاش می کنیم صدای معلمان، دانش آموزان در اقصی نقاط استان باشیم و از طرفی خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران اداری را نیز منعکس نماییم.

در این جلسه سرپرستان خبرگزاری های ایرنا ،فارس، ایسنا ، پانا ،برنا و تابناک ضمن تشکر از فعالیتها و نگاه تحولی روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به بیان نظرات و دیدگاه‌های خویش در رابطه با تعامل با آموزش و پرورش و اطلاع رسانی در این زمینه‌ پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار