مسئول واکسیناسیون پایگاه سلامت شهرک منظریه:

روند واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه اول ادامه دارد

طرح واکسیناسیون پایه اول با هدف ایمن سازی سیستم دفاعی بدن دانش‌آموزان انجام می‌شود

شهرکرد (پانا) - مسئول واکسیناسیون پایگاه سلامت شهرک منظریه شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری، هدف از طرح واکسیناسیون پایه اول را ایمن‌سازی سیستم دفاعی بدن دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۲۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
روند واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه اول ادامه دارد

راضیه بخشی مسئول واکسیناسیون پایگاه سلامت شهرک منظریه در گفت و گو با پانا در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان گفت:واکسیناسیون با هدف ایمن سازی سیستم دفاعی بدن دانش آموزان انجام می‌شود.

راضیه بخشی به ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان اشاره کرد و گفت:واکسیناسیون دانش آموزان یک امر بسیار مهم است و باید والدین دانش آموز به این موضوع اهمیت بدهند،زیرا با واکسیناسیون سیستم دفاعی بدن تقویت می‌شود.

وی افزود: بدلیل شلوغ بودن مدارس و داشتن جامعه ای سالم، بهتر است همه دانش آموزان واکسینه شوند.

بخشی در ادامه گفت:واکسن دانش آموزان شامل فلج اطفال خوراکی و سه گانه میشود،و واکسن سه گانه شامل دیفتری، کزاز و سیاه سرفه است.

وی در رابطه با واکسن سه گانه عنوان کرد:واکسن سه‌گانه که واکسن سه بیماری دیفتری، کزاز و سیاه سرفه می‌باشد، برای ایمن‌سازی کودکان ۶سال است.

بخشی به گروه سنی واجد شرایط دریافت واکسن شش سالگی اشاره کرد و گفت:گروه سنی واجد شرایط دریافت واکسن شش سالگی، از شش سال تا شش سال و یازده ماه و بیست و نه روز شروع می‌شود و کودکان هفت ساله واجد شرایط زدن واکسن سه گانه نیستند و باید واکسن دوگانه خردسال دریافت کنند.

خبرنگار پانا:فاطمه آقابابایی بنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار