فرماندار شهرستان نور:

شهرستان گردشگرپذیر نور فاقد سوغات برند برای مسافران است

نور (پانا) - فرماندار شهرستان نور گفت با توجه به اینکه شهرستان نور دارای پتانسیل زیادی در بخش گردشگری است اما کالا و سوغاتی با برند شهرستان برای مسافران وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان گردشگرپذیر نور فاقد سوغات برند برای مسافران است

احمد توکلی در نشست با فعالین حوزه گردشگری شهرستان نور با اشاره به آسیب کرونا در حوزه گردشگری اظهارکرد: امیدواریم با همفکری و اتحاد بین مجموعه‌های مختلف بتوانیم شرایط را در بخش گردشگری بهبود ببخشیم.

وی گفت: شهرستان نور با داشتن ظرفیت‌هایی مانند دریا،جنگل،مناطق کوهستانی و آب و هوای متفاوت در دشت و کوهستان به ویژه بخش بلده می‌تواند صنعت پر رونقی در بخش گردشگری داشته باشد.

فرماندار شهرستان نور افزود: با توجه به اینکه شهرستان نور دارای پتانسیل زیادی در بخش گردشگری است اما کالا و سوغاتی با برند شهرستان برای مسافران وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هتل‌ها و فضاهای گردشگری باید امکانات و سالن جلسات متعدد برای اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

توکلی با تأکید بر رقابت آزاد در دنیای اقتصاد بیان کرد: دنیای اقتصاد به زودی تبدیل به رقابت بین کشورها خواهد شد و متخصصین حوزه گردشگری باید با اتحاد و برنامه‌ریزی راهکارهای لازم را برای توسعه صنعت گردشگری ارائه دهند.

وی با اشاره برنامه تخصصی برای جذب گردشگر در شهرستان نور اظهار کرد: یک زن خانه دار موفق می‌توانند یک بافنده فرش یا تولید کننده صنایع دستی و ...باشد و حاکمیت باید شرایط لازم را برای بانوان فعال در این راستا فراهم کند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به نمایشگاه ‌‌های دائمی در شهرستان خاطرنشان کرد: ادارات، هتل‌ها و ... باید از فعالان خلاق در حوزه صنایع دستی و گردشگری با برگزاری نمایشگاه حمایت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه پیگیر مشکلات مطرح شده از سوی فعالان حوزه گردشگری شهرستان هستیم، افزود: شهرداری‌های ساحلی در حال پیگیری بهسازی خیابان ساحلی و پیاده‌رو سازی هستند و با اجرای کار، غرفه‌های ساحلی فراوانی برای صنایع دستی و محصولات بومی و محلی ایجاد می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: دانیال عسگر شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار