مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

ضرورت آموزش تفکر صحیح به دانش‌آموزان جهت کسب موفقیت درآینده

اسلامشهر (پانا) - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران، دغدغه اصلی این انجمن را آموزش مناسب در رابطه با تفکر صحیح دانست که این چالش نیازمند آموزش توسط کارشناسان امر تعلیم و تربیت به دانش‌آموزان جهت کسب موفقیت در آینده است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت آموزش تفکر صحیح به دانش‌آموزان جهت کسب موفقیت درآینده

حجت الاسلام نقی یعقوبی‌نسب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران در جریان برگزاری اردوی فرهنگی، تربیتی «شناسنامه‌های شهر من» که با حضور دانش‌آموزان منتخب واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر در اردوگاه فرهنگی‌، تربیتی شهید چمران ولنجک برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: دو موضوع مهم بیشتر اوقات برای دانش‌آموزان ما جای پرسش دارد که آینده خود دانش‌آموز چگونه خواهد بود و مسئله دوم این است با توجه به شرایط خاص فعلی کشور و وجود عواملی از جمله، تحریم و گرانی‌ها کشور ما به چه سمتی خواهد رفت.

وی در رابطه با پاسخ موضوع اول افزود: آینده هر فرد به چند عامل مهم از جمله، ذهن خلاق، برنامه‌ریزی منظم و آموزش به تفکر نیاز دارد. دغدغه اصلی ما این است که دانش‌آموزان ما آموزش مناسب در رابطه با تفکر صحیح را نمی‌بینند و گاهی اوقات دیدگاه‌های تکراری قبل که نمی‌توان روی آن حساب کرد را در کارهای خود به کار می‌گیرند و این چالش نیازمند آموزش درست تفکر، توسط کارشناسان امر تعلیم و تربیت به دانش‌آموزان جهت کسب موفقیت در آینده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران تهران بیان کرد: در برنامه‌ریزی دقیق توسط دانش‌آموزان می‌بایست اهداف به ترتیب اولویت مشخص شود و بدانیم که در آینده زندگی خود چه هدفی داریم و در این راستا توکل به خداوند را فراموش نکنیم.

حجت‌الاسلام یعقوبی در زمینه موضوع دوم و چشم‌انداز آینده ایران اسلامی، تصریح کرد: روزگاری دو قدرت جهانی در جهان حاکم بود و در سویی آزادی و لیبرالیسم با سردمداری آمریکا بود و ایدئولوژی آنها تفکر و عمل بود و در طرف دیگر ایدئولوژی کمونیسم حاکم بود و در این میان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در میان این دو ایدئولوژی تفکر جدیدی به وجود آورد و اکنون بدانیم که با رهنمودهای امام راحل و منویات رهبری انقلاب که هم اکنون در حال ترسیم مسیر آینده نظام اسلامی هستند، انقلاب اسلامی به موفقیت‌های بیشتر در آینده خواهد رسید.

در جریان برگزاری اردوی فرهنگی، تربیتی «شناسنامه‌های شهر من» که به یاد شهید مجید حسن خانی تهرانی در اردوگاه شهید چمران ولنجک تهران با حضور سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی، مدیران و معاونین پرورشی واحدهای آموزشی و دانش‌آموزان منتخب واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، برنامه‌های ورزشی و تفریحی انجام شده و پس از اقامه نماز ظهر، مراسم عزاداری به یاد شهادت امام محمد باقر(ع) نیز انجام شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار