معاون سیاسی استاندار اردبیل:

فرهنگیان، مروجان ارزش‌های الهی و انسانی در جامعه ورزشی هستند

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت فرهنگیان ورزشکار می‌توانند به عنوان الگوی حسنه، ارزش‌های الهی و انسانی را در جامعه ورزشی ترویج دهند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان، مروجان ارزش‌های الهی و انسانی در جامعه ورزشی هستند

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی فرهنگیان استان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی، با بیان اینکه رقابت های سالم باعث رشد، پیشرفت و سلامت جامعه می شود، اظهار کرد: هدف های والای انسانی و الهی در ورزش مدنظر است.

وی ادامه داد: فرهنگیان الگوهای جامعه هستند و اگر بتوانند ارزش های ناب را در سالن های ورزشی و در حد گسترده جامعه ورزشی، رواج دهند بدون شک فرهنگ ارزشی به رقابت های ورزشی تزریق خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنانش به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ورزش ظرفیت مناسبی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد و هر جامعه ای بدان سوق داشته باشد، مطمئن باشید در این خصوص به موفقیت های خوبی خواهند رسید.

کلام اله صفری ،مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: در راستای اجرای مفاهیم اسناد بالادستی به ویژه مندرجات زیر نظام منابع انسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می بایست زمینه شادابی، نشاط و انگیزش را از طریق مشارکت فعالیت های روح بخش، نشاط آفرین و سلامت محور تربیت بدنی و ورزش فراهم کرد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهمی که این دوره از مسابقات بعد از دو سال دوران کرونا دنبال می کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ورزشی به خصوص فرهنگیان است. به همین سبب این دوره از مسابقات به نام معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی مزین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: 230 نفر از فرهنگیان ورزشکار استان بعد از رقابت‌های قطبی به مرحله استانی راه یافته اند که از این میان 60 نفر در قالب تیم های مختلف به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

اکبر دهقانی نیا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان نیز در این آیین گفت: در این دوره از مسابقات که از 15 تیرماه شروع شده است، 3 رشته فوتسال (بالای 40 سال و زیر 40 سال)، والیبال و تنیس برای برادران و 3 رشته والیبال، تنیس و بدمینتون نیز برای خواهران اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: برای برگزاری مطلوب این مسابقات، نواحی و مناطق را به 4 قطب تقسیم کرده بودیم تا پس از برگزاری مسابقات در مرحله اول، تیم های منتخب هر قطب به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان تصریح کرد: از بین 700 ورزشکار فرهنگی استان، 230 نفر در قالب تیم های مختلف به مرحله استانی راه یافتند، که 60 نفر از این تعداد پس از رقابت یا هم و با نظر کمیته فنی رشته های مذکور، از 18 تیر لغایت نیمه اول مرداد ماه در شهرهای مشهد ،شیراز و اصفهان در مرحله کشوری حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار