مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل ازبرگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی فرهنگیان در این استان خبرداد

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: مرحله استانی دومین دوره المپیاد ورزشی فرهنگیان و سی امین دوره رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی در اردیبهشت ماه سالجاری با حضور 613 نفر از دبیران تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۰۶۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل ازبرگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی فرهنگیان در این استان خبرداد

احمد ناصری در جلسه هماهنگی برگزاری دومین المپیاد ورزشی فرهنگیان و سی امین دوره رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی ،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و محکوم کردن تصمیم جاهلانه دولتمردان آمریکایی درخصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و اعلام اینکه ما همه سپاهی هستیم اظهار داشت: این مسابقات با هدف ایجاد شورو نشاط و ارتقاء سطح آمادگی جسمانی همکاران برنامه ریزی شده است و از سال قبل بصورت متمرکز در رشته های مختلف ورزشی برگزار می­شود.

او افزود: علاوه بر المپیاد ورزشی فرهنگیان، سی امین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه مدرس تربیت بدنی نیز در تاریخ های 2 الی 4 اردیبهشت ماه برگزار شده و منتخبین استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: انتظار بر این است که با همت و جدیت و همکاری بخش های مختلف ادارات کل و نواحی 1 و 2 اردبیل این رویدادهای ورزشی به بهترین شکل ممکن به انجام برسد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: دردومین المپیاد ورزشی فرهنگیان، 247 نفز از دبیران خواهر در 6 رشته ورزشی والیبال، آمادگی جسمانی، شطرنج، تنیس روی میز، دارت و شنا و 366 نفر از دبیران برادر نیز در 4 رشته فوتسال، والیبال، شطرنج و تنیس روی میز به رقابت خواهند پرداخت.

منصور صاحب گفت: 153 نفر از معلمان تربیت بدنی به همراه آموزگاران پایه نیز در سی امین دوره رقابت های علمی و تخصصی شرکت نموده و در 9 ماده ورزشی و آزمون علمی به رقابت خواهند پرداخت.

او از هماهنگی بین بخش های مختلف درون و برون سازمانی خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده ضمن استفاده از ظرفیت خوابگاه ها، غذاخوری ها و محل های اجرای خود آموزش و پرورش در نواحی و اداره کل، از ظرفیت اداره کل ورزش و جوانان استان، بویژه هیات های ورزشی در طول برگزاری این مسابقات استفاده خواهد شد. که جادارد پیشاپیش از همکاری های کلیه نهادها تقدیر و تشکر داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار