رئیس آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهار باغ در جلسه ستاد ثبت‌نام عنوان کرد:

شرایطی را ایجاد کنیم که اولیاءبا آرامش خاطر ثبت‌نام فرزندان خود را انجام دهند

کرج (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ساوجبلاغ و چهارباغ با اشاره به اینکه همواره موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان از دغدغه‌های جدی والدین است گفت همه تلاش این است که با رفع نواقص سال‌های گذشته در فرایند ثبت‌نام فراگیران و تکریم ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه شرایطی ایجاد شود که اولیا با آرامش خاطر نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شرایطی را ایجاد کنیم که اولیاءبا آرامش خاطر ثبت‌نام فرزندان خود را انجام دهند

صمد پورروستا، مدیرآموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ در جلسه ستاد ثبت نام این شهرستان گفت: ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و تمهیدات و تدابیر لازم در این زمینه بر رعایت قانون در انجام امور اداری و راهنمایی های لازم در چارچوب وظایف محوله و همچنین دستورالعمل مربوط به ثبت نام بر لزوم اجرایی شدن این دستورالعمل و اجرای دقیق مصوبات ستاد نیز تاکید شود.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان می بایست بر اساس محدوده جغرافیایی ثبت نام شوند و مدیران مدارس باید سعی کنند با توجه به محدوده محل سکونت از دانش آموزان ثبت نام بعمل آورند. تا محدوده شعاعی ثبت نام دانش آموزان بصورت کامل رعایت شود.

در ادامه اسفندیارعقبائی، مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرستان ساوجبلاغ بعنوان دبیر جلسه بیان کرد: امسال در خصوص چگونگی ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان با توجه به دستورالعمل ثبت نام ۱۴۰۱ و۱۴۰۲، با تاکید بر نصب بارکد QR در دفتر آموزشگاه، با رعایت قوانین و مقررات ثبت نام و در جریان گذاشتن اولیا، نصب شماره تلفن کارشناسی ارزیابی و عملکرد به عنوان دبیر ستاد در مدارس، پر کردن فرم نظر سنجی توسط اولیا، رعایت توازن رشته ها و سایر مسائل مربوط به ثبت نام شده است تا والدین به راحتی فرزندان خود را در مدارس با توجه به محدوده سکونت ثبت نام کنند.

در پایان نیز اعضای ستاد ثبت نام به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خویش پیرامون مسائل ثبت نام فراگیران پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار