بازدید بازرسان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش از نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس

کرج (پانا) - در راستای ثبت‌نام مطلوب، نظارت همگانی، نصیب برابر آموزشی بازرسان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش از نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بازرسان حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش از نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس

اسفندیار عقبائی، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در جلسه هماهنگی نظارت مطلوب ناظران از روند ثبت نام مدارس گفت: در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی، حفظ کرامت انسانی و پاسداری از شأن ارباب رجوع و همچنین نظارت بر روند ثبت نام مطلوب و ارزیابی سطح کمی و کیفی خدمات، تیم های ارزیاب حوزه ستادی وزارت آموزش و پرورش و اداره آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ با هدف ارزیابی و نظارت و بهبود امور ثبت نام به همراه ناظرین اداره آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ از فرآیند ثبت نام مدارس بازدید کردند.

وی اضافه کرد: در همین راستا علاوه بر نظارت کامل مدارس توسط ناظرین ستاد مرکزی ثبت نام و ستاد ثبت نام مناطق، امسال نظارت اولیا نیز به صورت سیستمی و از طریق QR کد اختصاصی هر مدرسه انجام خواهد شد. بر این اساس، نصب آگهی QR مدارس در معرض دید اولیا ضروری است و یکی از ملاک های ارزیابی مدیران مدارس خواهد بود.

در پایان این بازدیدها صمد پورروستا، سرپرست آموزش وپرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ خاطرنشان کرد: تیم های نظارتی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل اداری ، مدیران مدارس، عملکرد مدارس را رضایت بخش دانستند و بازخورد بازدیدها نیز طی گزارشی توسط بازرسان در جلسه جمع بندی که در اتاق مدیر آموزش و پرورش برگزار شد، به سمع و نظر مسئولین آموزش و پرورش شهرستان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار