با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان قم

برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه 4 قم تقدیر شدند

قم (پانا) - آئین تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده مسابقات قرآن عترت و نماز ناحیه چهار آموزش و پرورش قم در سال ۱۴۰۱، در مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه 4 قم تقدیر شدند

آئین تجلیل از دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده مسابقات قرآن عترت و نماز ناحیه چهار آموزش و پرورش قم در سال ۱۴۰۱، طی مراسمی در سه نوبت، طی روزهای هفته جاری در دارالقرآن امام علی ابن موسی الرضا(ع) مجتمع آموزشی و تربیتی شهید مهدی هندویان برگزار شد.

علیرضا رحیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در آیین آغازین این مراسم، طی سخنانی با بیان اینکه حضور در جلسات قرآنی مایه توفیق و مباهات است، اظهار کرد: قرآن کتاب راهنما و هدایت بشر است و هر لغزشی از سوی بشر در خروج از مسیر عبودیت، قطعا بدلیل عدم توجه به احکام و آیات نورانی قرآن کریم بوده است۔

همچنین حجت الاسلام سید محمدحسین طباطبائی، نابغه قرآنی قرن که در سن 6 سالگی موفق به حفظ کامل قرآن کریم شد نیز در سخنانی، الطاف الهی، عنایات اهل بیت(ع) و پیگیری و پشتکار و توجه والدین را از عوامل موفقیت خود در حفظ کامل قرآن برشمرد.

سیدعلی محمدی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار قم نیز با قدردانی از حضور شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی، گزارش آماری از رتبه ها و موفقیت های این ناحیه در برنامه ها و مسابقات قرآنی در سطح استان و کشور ارائه کرد.

وی افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز ناحیه 4، از آذر ماه سال گذشته با رقابت 25 هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم در 14 رشته پژوهشی و آوایی آغاز شد و 3000 نفر توانستند به مرحله ناحیه ای راه پیدا کنند و سرانجام، 300 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

محمدی ادامه داد: ناحیه 4 رتبه اول استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز را کسب کرد و در این همایش، 20 نفر از معلمان برگزیده مسابقات نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان این مراسم، معلمان و دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله ناحیه با اهداء هدایایی تجلیل شدند، همچنین سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود دانش آموزی و با همخوانی شرکت کنندگان اجرا شد.

از دیگر ویژگی های مراسم، اجرای آئین حاملان قرآن توسط دانش آموزان پیشتاز دبیرستان ثقفی بود.

دانش‌آموز خبرنگار: سعید حسینیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار