سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

آموزش ابتدایی ملارد رتبه برتر استان را از آن خود کرد

ملارد (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ملارد از کسب رتبه برتر حوزه معاونت آموزش ابتدایی شهرستان ملارد در بین مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش ابتدایی ملارد رتبه برتر استان را از آن خود کرد

سعید تیموری‌راد در تشریح این خبر گفت: در ارزیابی فعالیت‌ها و عملکرد حوزه آموزش ابتدایی که از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام شد، معاونت آموزش ابتدایی شهرستان ملارد موفق به کسب رتبه برتر استان شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن تبریک این موفقیت به تلاشگران حوزه آموزش ابتدایی، تصریح کرد: با تلاش‌های همه همکاران به ویژه معاونت آموزش ابتدایی این اداره عملکرد مطلوبی در دوره دبستان، شاهد بودیم.

تیموری‌راد افزود: بی‌شک تلاش همه ما در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد در راستای ایجاد فرصت‌های برابر یاددهی و یادگیری بر مبنای مفاد سند تحول بنیادین است و امیدواریم موفقیت‌های بیش از پیش را شاهد باشیم.

لازم به ذکر است از رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در نشست هم‌اندیشی معاونین آموزش ابتدایی مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران، با حضور رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار، تجلیل شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار