معاون فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی فرهنگیان فارس:

برگزاری مرحله کشوری مسابقات ورزشی فرهنگیان با حضور 2100 معلم

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت در بازدیدی که از زیرساخت‌های ورزشی استان فارس انجام شد، تلاش می‌شود این استان میزبان رشته‌های مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله کشوری مسابقات ورزشی فرهنگیان با حضور 2100 معلم

حمیدرضا صائبی در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی فرهنگیان فارس در شیراز، ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود نیروی انسانی و زیرساختی در استان فارس گفت: تلاش خواهیم کرد استان فارس میزبان رشته‌های مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور شود.

معاون فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح بمنظور توسعه فضاهای ورزشی بوده که درپی بازدیدهای انجام شده از مناطق استان فارس پیشرفت ‌های قابل توجهی در این استان حاصل شده است.

صائبی با اشاره به طرح شهید خرازی افزود: در این طرح که به منظور آزادسازی فضاهای ورزشی و در اختیار قراردادن آنها به اولیا در کنار فرزندانشان ایجاد شده شاهد شور و نشاط خانواده‌ها هستیم.

وی ضمن اشاره به ساحت زیستی _بدنی در سند تحول بنیادین با تاکید بر توجه به منابع انسانی اعم از معلم و کارکنان تاکید کرد: گسترش فعالیت‌های ورزشی به منظور ارتقای سلامت جسمی و فکری برنامه ریزی و در دستور کار قرار گیرد.

معاون فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به اهداف سند تحول دولت گفت: باید در فعالیت ها، تبیین سبک زندگی و آگاه سازی مردم مورد توجه قرار گیرد.

صائبی افزود: برنامه ریزی و توسعه ورزش همگانی بصورت ویژه در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای مرحله‌ بعدی مسابقات ورزشی فرهنگیان خاطرنشان کرد: مرحله بعدی مسابقات ورزشی در ۷رشته با حضور دو هزار و یکصد فرهنگی شرکت کننده در مرحله کشوری و ۵۵ هزار نفر در مرحله استانی برگزار خواهد شد.

صائبی با اشاره به زمان بندی مرحله‌ بعدی مسابقات ورزشی خبر داد: دهه فجر مسابقات منطقه‌ای و در هفته معلم مرحله‌ استانی و تابستان ۱۴۰۲ مرحله‌ کشوری مسابقات برگزار خواهد شد.

معاون فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزشی با عنوان یادواره شهید ابراهیم هادی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا طراحی شده است.

خاطرنشان می‌شود در پایان رقابت‌های فوتسال فرهنگیان فارس، در رشته فوتسال بالای ۴۰ سال تیم‌های ناحیه ۲ شیراز مقام اول ، تیم زرقان مقام دوم و تیم فیروز آباد مقام سوم را کسب کردند و تیم کوار نیز جام اخلاق را از آن خود کرد.

همچنین در فوتسال زیر ۴۰ سال نیز تیم بوانات مقام اول، تیم داراب مقام دوم و تیم قیرکارزین مقام سوم و تیم لامرد نیز جام اخلاق را از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار