درخشش تیم فوتسال ناحیه ٢ شیراز در مسابقات فوتسال فرهنگیان فارس

شیراز (پانا) - کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز از کسب مقام اول تیم فوتسال مردان آموزش و پرورش ناحیه ٢ شیراز، با سرپرستی حسین آزادپور و مربی‌گری مهدی منظری در رقابت‌های ورزشی یادواره شهید ابراهیم هادی در رشته فوتسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم فوتسال ناحیه ٢ شیراز در مسابقات فوتسال فرهنگیان فارس

پرویز کوثری در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «فینال این مسابقات که بین تیم‌های فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز و فرهنگیان آموزش و پرورش زرقان برگزار شد، پس از تساوی بازی به پنالتی کشیده شد و تیم ناحیه ٢ شیراز هر ۵ پنالتی خود را به تور دروازه دوخت و مقام اول این مسابقات را کسب کرد.»

کوثری اظهار کرد: «بهمن رضا زاده، مهدی خیراندیش، جمال بخشی، علی حیدری، حمیدرضا دهقان، محمدجواد یوسف زاده، اکبر عباسی، سعید خرم، حسین زارع، حسین نصیری اعضاء تیم ناحیه ٢ شیراز هستند که به مرحله کشوری این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.»

وی بیان کرد: «بازیکنان تیم آموزش و پرورش ناحیه ٢ شیراز در این دوره از مسابقات، از برگزیدگان مسابقات فوتسال دهه فجر سال گذشته انتخاب شدند و با ۴ ماه تمرین، خود را برای این دوره از مسابقات آماده کردند.

به گفته او پس از گذران دوران سخت کرونا، این مسابقات نقش موثری را در ایجاد وحدت، همدلی و نشاط و شادابی در بین فرهنگیان ایفا کرد.

کوثری با بیان اینکه آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز دارای فرهنگیان ورزشی مطرح در سطح استان و کشور است گفت: «این ناحیه همواره در مسابقات مختلف، به عنوان داور و مربی هدایت تیم‌های مختلف ورزشی را به عهده داشته و از سالیان گذشته تا به امروز، از توانمندی معلمان ملی پوش در این زمینه استفاده کرده است.»

به گفته کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز ارتقاء دانش مربیان و بازیکنان از تاکتیک‌های مناسب و برخورداری از سالن فوتسال باکیفیت، نقش موثری در افزایش سطح کیفی یک تیم فوتسال دارد.

وی مهمترین ویژگی یک ورزشکار را اخلاق ورزشی و روحیه پهلوانی او برشمرد و گفت: معلمان در تمامی عرصه‌ها الگوی عملی آحاد جامعه و به طور خاص الگوی دانش‌آموزان هستند و اهدای جام اخلاق در این دوره از مسابقات، در بین ورزشکاران حاضر در مسابقات باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای احترام به قوانین اخلاقی شد.

کوثری با بیان اینکه میدان‌های ورزشی بهترین آوردگاه برای بروز استعداد و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس افراد است، گفت: فردی در زندگی خود موفق به شمار می‌رود که تمامی ساحت‌های زیستی خود که ورزش یکی از این ساحت‌ها است را تقویت کند.

در این دوره از مسابقات، ۶۸۴ فرهنگی استان فارس، در قالب ۴۰ تیم زیر ۴۰ سال و ۱۷ تیم بالای ۴۰ سال و مجموعا ۵۷ تیم از سراسر استان حضور داشتند.

دانش‌آموز خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار