بردیف به یک قدمی تراکتور رسید

تهران (پانا) - انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور به مراحل نهایی خود رسیده و به احتمال بسیار بالا، قربان بردیف در فصل پیش رو پشت فرمان تراکتور خواهد نشست.

کد مطلب: ۱۲۸۷۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بردیف به یک قدمی  تراکتور رسید

پس از آنکه دامه همکاری تراکتور و ساغلام نهایی نشد، بردیف از بین گزینه های مطرح، سه شنبه گذشته برای انجام مذاکرات وارد ایران شد و شنیده ها حاکیست که دو طرف در کلیات به توافق رسیده اند و وکلای آنها در حال بررسی جزییات برای نهایی کردن قرارداد هستند.

طبق اخبار و شنیده ها، مربی اهل کشور ترکمنستان از مدیران تراکتور یک خواسته مهم داشته و آن بستن تیمی قدرتمند برای رسیدن به قهرمانی در لیگ ایران است.

البته مسئولان و رسانه باشگاه تاکنون خبری در این ارتباط اعلام و منتشر نکرده اند و در سکوت کامل خبری هستند.

در صورت انتخاب بردیف و نهایی شدن قرارداد وی، بردیف دهمین مربی خارجی تراکتور در لیگ های مختلف خواهد بود.

یادآور می‌شود، ارطغرول ساغلام سرمربی ترک تراکتور روز گذشته در صفحه رسمی اینستاگرام خود به طور رسمی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

وی نوشت: مذاکراتی که با مدیران باشگاه برای فصل جدید انجام دادیم، منجر به توافق نشد. باید بگویم خوشحالم پرچمی را که در سخت‌ترین دوره تاریخ باشگاه به دست گرفتیم - زمانی که امیدها از بین رفته و بی نظمی شدید وجود داشت -؛ در حالی تحویل می‌دهیم که نسبت به افرادی که به ما اعتماد کردند، شرمندگی نداریم.

ساغلام به زبان ترکی استانبولی در اینستاگرام خود آورده است: ضمن آرزوی موفقیت برای کل مجموعه تراکتور، تاکید می‌کنم که در روزهای پرماجرا و بد احتمالی که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، حمایت خود را دریغ نخواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار