مدیرعامل باشگاه نساجی: غیرفوتبالی‌ها مانع برگزاری بازی این تیم با تراکتور شدند

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینکه تمام شرایط برای برگزاری دیدار این تیم با تراکتور مهیا بود گفت متاسفانه غیرفوتبالی‌ها موجب شدند تا این بازی برگزار نشود.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل باشگاه نساجی: غیرفوتبالی‌ها مانع برگزاری بازی این تیم با تراکتور شدند

ایزد سیف‌الله‌پور بعد از پایان نشست با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از رسانه ها تشکر کنم که در این شرایط به دنبال تنویر افکار عمومی هستند. ما تمام مستندات خود را درباره بازی با تراکتور ارائه کردیم و هر رای که صادر شود تمکین می‌کنیم. جلسه به دور از تنش و دوستانه بود و صحبت‌های هر ۲ طرف شنیده شد. ما با ادله مستند اعلام کردیم مقصر لغو این بازی نیستیم. تمام امکانات برای برگزاری این دیدار فراهم شد اما غیر فوتبالی‌ها اجازه برگزاری آن را ندادند.

وی این را هم افزود: رسانه‌ها به دنبال یافتن مقصران لغو آن بازی باشند.

سیف‌الله‌پور با اشاره به تیم‌داری بخش خصوص نیز گفت: ما مانند تیم‌های دولتی بودجه نمی‌گیریم بلکه از جیب خود هزینه می‌کنیم. نمی‌شود به خاطر تصمیم برخی از افراد دیدار به یکباره لغو شود. تصمیمات به گونه ای است که بار مالی دارد. زمانی که دیدار ساعت هشت شب برگزار می‌شود یک روز به هزینه هتل اضافه خواهد شد و این برای بخش خصوصی هزینه‌زا است.

مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به رای احتمالی این دیدار افزود: اعضای کمیته انضباطی پیشنهاد برگزاری مجدد را دادند که من قبول نکردم چون تیم الان در زمان استراحت است و تا کمتر از ۲ ماه دیگر باید خود را برای لیگ آماده کند. اگر در جایگاه مسوولان تراکتور هم بودم برگزاری مجدد را قبول نمی کردم ما تمام امکانات را برای برگزاری بازی فراهم کردیم اما نشد.

سیف‌الله‌پور در خصوص انتخاب سرمربی نساجی عنوان کرد: ما یک سوال از وزیر کشور پرسیدیم و گفتیم تا زمانی که پاسخی به نامه ما ندهند تمایلی به تیم‌داری نداریم و گفتیم که می‌خواهیم تیم را به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل دهیم. این تیم مشکل اقتصادی ندارد و بحث پرداختی هم به بازیکنان تا ۹۵ درصد انجام شده است. چرا مردم استان مازندران نمی‌توانستند مثل شهرهای دیگر جشن قهرمانی برگزار کنند. به ما گفتند که زیرساخت‌ها ورزشگاه ساری ایراد دارد. اگر ایراد داشت چرا ۷ هفته به ما اجازه برگزاری مسابقات دادند؟ تا زمانی که وضعیت‌مان مشخص نشود، به دنبال هیچ گزینه‌ای نیستیم و اول باید وضعیت‌ ما مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که احتمال کناره‌گیری از لیگ وجود دارد؟ تصریح کرد: نساجی قدمت ۷۰ ساله دارد و این امکان وجود ندارد و قطعا از لیگ کنار نمی‌کشد ولی احتمال دارد با تیم مدیریت جدید در لیگ بیست و دوم حاضر شود. برای بستن تیم باید نخست پاسخ نامه نساجی داده شود. از حیمد سجادی وزیر ورزش و جوانان تقاضا دارم پای کار بیایند و بگویند که چرا این بازی برگزار نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار