پذیرش فرهنگیان مسافر در پایگاه‌های اسکان تابستانی اردبیل از ۲۸ خرداد

اردبیل (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از پذیرش فرهنگیان مسافر در پایگاه‌های اسکان تابستانی این استان از ۲۸ خردادماه تا 15 شهریور سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش فرهنگیان مسافر در پایگاه‌های اسکان تابستانی اردبیل از ۲۸ خرداد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، ترحم رستمی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان استان اظهار کرد: همچون سال های گذشته تکریم میهمانان تابستانی از اولویت های ستاد اسکان فرهنگیان این استان است.

وی با اشاره به 19 پایگاه اسکان در سطح نواحی و مناطق استان افزود: 125 مدرسه با 1010کلاس درس آماده پذیرایی از همکاران و خانواده های محترم این عزیزان است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان تصریح کرد: از مجموع کلاس‌های آماده شده برای اسکان، 328 کلاس در گروه ویژه، 287 کلاس در گروه الف و 395 کلاس نیز در گروه ب خواهد بود.

رستمی ادامه داد: کلاس‌های گروه ویژه برخوردار از امکاناتی شامل یخچال، تلویزیون، بالش، پتو، فرش و موکت است و به صورت ویژه برای فرهنگیان تدارک دیده شده است.

وی با عنوان اینکه تعداد نزدیک به 501 نفر بعنوان عوامل اجرایی در پایگاه های اسکان تابستانی فعالیت خواهند داشت، خاطرنشان کرد: تعداد کلاس های درس بر اساس پیش بینی تعداد مسافر مهیا شده و 12 کلاس درس و 5 سالن ورزشی در اردبیل و سرعین نیز بعنوان رزرو اضطراری آماده خواهد شد تا در صورتی که تعداد مسافران فرهنگی زیاد باشد از ظرفیت این فضاها نیز استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار