از 28 اسفندماه آماده پذیرش فرهنگیان در پایگاه های اسکان نوروزی اردبیل هستیم

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت: از شامگاه 28 اسفندماه تا 16 فروردین سال بعد اماده پذیرش فرهنگیان مسافر در پایگاه های اسکان نوروزی هستیم.

کد مطلب: ۹۰۰۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
از 28 اسفندماه آماده پذیرش فرهنگیان در پایگاه های اسکان نوروزی اردبیل هستیم

حسین برزگر در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان استان اظهار داشت: همچون سال های گذشته تکریم میهمانان نوروزی از اولویت های ستاد اسکان فرهنگیان استان است .

او از آماده سازی 750 کلاس درس در قالب 92 مدرسه به منظور اسکان فرهنگیان در نوروز 97 خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد کلاس 330 کلاس در"گروه ویژه" ، 329 کلاس در "گروه الف" و 91 کلاس در "گروه ب" قرار دارند .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان تاکید کرد: کلاس های گروه ویژه برخوردار از امکاناتی شامل یخچال، تلویزیون، بالش، پتو، فرش و موکت است و به صورت ویژه برای فرهنگیان تدارک دیده شده است .

برزگر با عنوان اینکه تعداد نزدیک به نفر بعنوان عوامل اجرایی در پایگاه های اسکان نوروزی فعالیت خواهند داشت، خاطر نشان ساخت: تعداد کلاس های درس بر اساس پیش بینی تعداد مسافر مهیا شده است ودر صورتی که تعداد مسافران فرهنگی زیاد باشد از ظرفیت هایی چون سالن های ورزشی و نمازخانه مدارس نیز استفاده خواهیم کرد.

او همچنین از تاکید استاندار اردبیل در اسکان هر چه بهتر میهمانان نوروز در استان خبر داد و گفت: امسال ابتکارات ویژه ای برای میهمانان نوروزی در استان در نظر گرفته شده است که در این راستا 18 اسفندماه در تمام استان بعنوان روز پاکسازی شهر در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار