تجلیل از برگزیدگان جشنواره عیدانه های بهاری در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی اردبیل از تجلیل از برگزیدگان جشنواره عیدانه‌‌های بهاری در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان جشنواره عیدانه های بهاری در اردبیل

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل اظهار کرد: جشنواره عیدانه های بهاری با هدف جریان سازی و تجمیع فعالیت ها و پویش های بهارانه سازمان دانش آموزی در ادامه سال تحصیلی جاری برگزار شد.

وی اهداف این جشنواره را گرامیداشت ایام‌الله و مناسبت‌های ملی و مذهبی، تقویت مهارت‌های معرفتی در دانش‌آموزان از طریق اشاعه فرهنگ روزه داری و تکریم روزه داران، ارتقای سطح مشارکت اعضا در فعالیت‌ها، توانمندسازی و افزایش قابلیت‌های فردی و گروهی در اعضا در فضای مجازی و شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان و مربیان عنوان کرد.

به گفته مدیر سازمان دانش آموزی استان مخاطبان این جشنواره اعضای سازمان دانش‌آموزی تمام دوره‌های تحصیلی، مربیان پیشتاز و خانواده اعضای سازمان و مربیان تشکل پیشتازان بودند.

اصغری در تشریح روند و مراحل ارسال و داوری این جشنواره بیان کرد: مخاطبان توانستند آثار خود را از طریق سازمان دانش‌آموزی شهرستان و منطقه به گروه‌های تشکیلاتی شبکه شاد در استان ارسال کنند.

وی ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی استان هم آثار دریافتی را پس از پایش اولیه از طریق سامانه ftp به معاونت فعالیت‌ها ارسال کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان همچنین از ارسال لوح تقدیر افراد منتخب این جشنواره به مناطق و نواحی ۱۹گانه این استان خبر داد و گفت: لوح تقدیر دانش آموزان منتخب، طی مراسمی در سراسر استان توسط روسا و مسئولین سازمان دانش‌آموزی به این عزیزان اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار