رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

تجهیز امکانات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر در زمان عملیات، لایحه تجهیز امکانات و وسایل برای این مرکز، به تصویب رسید.

کد مطلب: ۱۲۸۶۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز امکانات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر

محمد مهدی سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورا در سخنانی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع شهر اسلامشهر بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری است، ادامه داد: همانند سال گذشته شهردار و مجموعه محیط شهری در مسائل اساسی با اولویت بندی مناسب و ظرفیت‌های درآمدی تمام تلاش خود را به کار باید بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به لایحه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر در زمینه خرید نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در زمان عملیات و بلندمرتبه سازی‌ها در اسلامشهر خرید یک دستگاه نردبان هیدرولیکی به مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال برای این سازمان ضروری بود و این لایحه با دوفوریت به تصویب رسید.

سپس در بخش دیگری از جلسه،محسن حمیدی شهردار اسلامشهر، نیز درسخنانی تصریح کرد: به منظور افزایش سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی باید از افرادمتقاضی حمایت کنیم و بیان کرد،اگر بخواهیم بخش خصوصی در اسلامشهر حضور داشته باشند، می‌بایست از بهره‌برداران حمایت کنیم تا منجر به سرمایه‌گذاری بیشتر در شهر شود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار