نایب رئیس شورای شهر اسلامشهر:

تصویب لایحه درخواست اوراق مشارکت برای عملیات اجرایی مترو اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - نایب رئیس شورای اسلامی اسلامشهر گفت در بیست و ششمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر، پیشنهاد درخواست اوراق مشارکت تا سقف ۵۰۰ میلیارد تومان برای ادامه عملیات اجرایی متروی اسلامشهر مطرح و مصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تصویب لایحه درخواست اوراق مشارکت برای عملیات اجرایی مترو اسلامشهر

بیست و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر، به ریاست مرتضی خانعلی، نایب رئیس شورا و با حضور دیگر اعضاء، شهردار و مدیران شهری در سالن پارلمان شهری برگزار شد.

در این جلسه مرتضی خانعلی، نایب رئیس شورا با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیراظهار کرد: هفته قوه قضائیه را خدمت تمام زحمتکشان این حوزه و تلاشگران عرصه عدالت گستری و احقاق حقوق شهروندی تبریک عرض کرده، یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش را در سال ۱۳۶۰ گرامی می‌داریم.

وی افزود: شهید بهشتی، شخصیت بزرگ و ارزشمندی بود که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت و شهادت مظلومانه او و یارانش توسط گروهک منافقین تا ابد در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

در ادامه جلسه، ۷ لایحه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، که مهمترین لایحه پیشنهادی شهرداری برای استفاده از ظرفیت فروش اوراق مشارکت جهت انجام روسازی و تأمین تجهیزات پروژه مترو به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان بودکه پس از بحث و تبادل نظر به تصویب رسید.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار