۳ پروژه کشاورزی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان درمحمودآباد به بهره‌برداری رسید

محمودآباد (پانا) - ریاست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد۳ پروژه کشاورزی با اعتبار ۲۰ میلیار تومان در محمودآباد به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
۳ پروژه کشاورزی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان درمحمودآباد به بهره‌برداری رسید

حسن عنایتی، رئیس جهادکشاورزی استان مازندران در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی گفت: ۱۳۰ میلیون تن از محصولات کشاورزی با کیفیت بالا در دنیا شناخته شده در حال تولید است.

عنایتی تصریح کرد: در زمینه امنیت غذایی اتفاقات خوبی رقم خورد که امسال در سالی که به نام دانش بنیان است شاهد افزایش امنیت غذایی خواهیم بود.

عنایتی درباره بهره برداری از پروژه ها افزود: امروز ۳ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در محمودآباد به بهره‌برداری می‌رسد. هزار و ۲۰۰ کارخانه شالی‌کوبی و بالای ۱۸۰ واحد سرت در استان مازندران داریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: برای سازماندهی برنج ۳۸ هزار هکتار در بخش کشاورزی قرارداد با کشاورزان منعقد شده است.

عنایتی بیان کرد: بدنبال قیمت گذاری مناسب برای وضعیت برنج هستیم تا در ماه آتی با عرضه برنج به بازار مشکلی برای کشاورزان پیش نیاید.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده، امام جمعه سرخ‌رود در این مراسم اظهار کرد: امروز در یک عصر نابرابر و ظالمانه تحریم‌ها، خدمات ارزنده‌ای از سوی مسئولان در حال انجام است و در بستر خصوصی با ایجاد بنگاه‌های اقتصادی به کمک دولت آمده است.

وی افزود: برنج با مشقات زیادی تولید می‌شود و طی دو سال اخیر با افزایش قیمت برنج کمی امید به دل کشاورزان جوانه زد که نیاز است جهاد کشاورزی درصدد رفع مشکلات تولیدکنندگان در این عرصه باشد.

امام جمعه سرخرود بر ضرورت حمایت از کشاورزان تاکید کرد و گفت: حمایت از قشر کشاورز از مهم ترین رسالت مسئولین در بخش توانمندسازی صادرات است.

روح الله علیزاده، فرماندار محمودآباد در مراسم آیین افتتاح همزمان پروژه بخش کشاورزی مازندران گفت: شهرستان محمودآباد در حوزه گل و گیاه، گردشگری، برنج و آبزی‌پروی در استان مازندران جایگاه خاصی دارد، تسهیل گری در حوزه تولید داخلی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از وظایف ما خواهد بود تا در بخش صادرات موفق‌تر باشیم.

علیزاده اظهار کرد: با کمک جهاد کشاورزی می‌توان فرصت‌های خوبی برای جوانان ایجاد کرد. ظرفیت اشتغال‌زایی در محمودآباد بالا است.

فرماندار محمودآباد، مدرن کردن کارخانجات را از نیازهای این شهرستان دانست و گفت: امروزه برای کاهش هدررفت تولیدات، مدرن سازی کارخانجات بر محور قرار گرفت که نمونه‌ای از آن در محمودآباد به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرنگار: غزل عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار