پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت سالروز میلاد امام رضا

اصفهان (پانا) - اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به‌مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع) پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان به مناسبت سالروز میلاد امام رضا

متن پیام به شرح ذیل است:
به نام خالق مهربانی ها
بی نام و نشانیم یا ضامن آهو
بی شوکت و شأنیم یا ضامن آهو

ای امام غریب! ای قبله‌ آمال مشتاقان! هنگامی که نقش گنبد پرنور تو در پرده‌ چشمان مان می‌افتد، آمیزه‌ای از احساس تعالی و شکوه در قلب‌‌هایمان می‌نشیند. نقشی که محبت و دوستی تو را پیوسته در رگانمان به دوردست‌ترین منافذ جسم و جانمان می‌رساند و حاصل این پیوند چیزی نیست جز فروزان‌تر شدن آتش عشق ولایت تو که به مثابه‌ میراثی پرارج در سینه‌هایمان نور ولایت را جاوید کرده ‌است.

اینجا خاکی است که وسعت صد افلاک در برابرش بهایی ندارد، زمینی است که قرن‌های دیرینه میزبان وجود بزرگوار و باعظمت شما است؛ وجودی که تا بوده، سرچشمه‌ پاک مهر و لطف و عطوفت بوده است. وجود نازنینی که سرچشمه نزول برکات است.

وجود گهرباری که باران رحمت الهی به برکت آن نازل و فرائض بدان مقبول درگاه حضرت حق واقع می شود.
به خود می بالیم که سرزمین مان میزبان شماست ای امام مهربانی ها، سرافرازیم که در سالروز میلادتان تمام ایران اسلامی غرق در شور و شعف به جشن و سرور برخاسته است.

اینجانب ولادت باسعادت آفتاب عالم تاب"حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام)" را به عموم ملت آزاده ایران به ویژه فرهنگیان بزرگوار و دانش آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده از درگاه سراسر نورش استمداد جسته تا در آغازین روز کاری خود در مسولیت جدید که مصادف با ولادت آن امام رئوف شده خدمتگزاری به دانش آموزان عزیز و همکاران گرامی و تلاش و کوشش همراه با برنامه ریزی جهت رشد و تعالی سازمان را نصیب این حقیر فرماید.
والسلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار