با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی صورت گرفت

افتتاح زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید ایرانپور شهر لایین کلات

کلات (پانا) - صبح امروز، آیین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید ایرانپور شهر لایین با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی و مدیر آموزش و پرورش کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۵۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید ایرانپور شهر لایین کلات

رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه کرامت تشریح کرد: ما امروز در جامعه با پدیده ای به نام آسیب های اجتماعی که با اشکال مختلفی بروز کرده است، روبرو هستیم. آسیب های اجتماعی از گذشته تاکنون تغییرات زیادی داشته که امروزه آسیب هایی همچون فضای مجازی نیز به آن اضافه شده است. برای از بین رفتن آسیب های اجتماعی هزینه های زیادی می شود، ولی گاها روش هایی که برای ریشه کن کردن این معضل به کار می گیریم اشتباه است. اگر به درستی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کار شود نیازی به درمان نخواهیم داشت.

وی یکی از راه های اصلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را حضور جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی دانست و گفت: ایجاد بسترهای لازم موجب پرکردن اوقات فراغت و کنترل هیجانات کاذب در این عزیزان خواهد شد. ایجاد روحیه تعاون و نشاط، اجتماعی شدن، مسئولیت پذیری، زندگی مسالمت آمیز، آموختن مهارت های زندگی و...در این مکان ها رخ خواهد داد. امروز به صورت مصداقی شاهد بروز یک جلوه مهم از ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین(یعنی ساحت زیستی و تربیت بدنی)در این شهر هستیم.

رمضان پروانه در ادامه بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با همکاری و مساعدت معاونت محترم تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، زمین چمن مصنوعی شهید ایرانپور شهر لایین با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان افتتاح و بهره برداری رسید. همکاران ما در حوزه ستادی و مدارس با کار تیمی، تمام تلاش خود را به کارگرفتند تا این زمین برای استفاده دانش آموزان آماده شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مسئولین شهر لایین و همراهی، همدلی و همفکری همه شرکای تعلیم و تربیت اظهار کرد: امیدواریم با توسعه فضاهای ورزشی در سطح شهرستان گام های موثری در راستای کاهش و از بین رفتن آسیب های اجتماعی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار