معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

تربیت؛ اولویت اول در راه عملیاتی‌کردن سند تحول بنیادین

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در دیدار با حوزه معاونت آموزش متوسطه گفت مدرسه تمام‌ساحتی زمانی محقق می‌شود که همه در راه عملیاتی کردن سند تحول بنیادین اولویت اول و آخرشان تربیت باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تربیت؛ اولویت اول در راه عملیاتی‌کردن سند تحول بنیادین

جلسه معاونین و روسای ادارات دو حوزه پرورشی و فرهنگی و آموزشی استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست تخصصی که در محل دفتر معاونت آموزشی برگزار شد حاضران جلسه به بیان چالش‌ها و فرصت‌های تعاملی دو حوزه پرداختند.

در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی استان، با اعلام اینکه لازمه عملیاتی کردن سند تحول بنیادین، همراهی و مشارکت معاونین آموزشی و پرورشی است، گفت: مدرسه تمام ساحتی زمانی محقق می‌شود که همه در راه عملیاتی کردن سند تحول بنیادین اولویت اول و آخرشان تربیت باشد.

در ادامه محمود رضایی؛، معاون آموزشی استان با اشاره به ظرفیت های علمی و معنوی خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش برای رسیدن به سعادت نیازمند تعامل این دو حوزه است.
وی با اهمیت خواندن هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، نقش مشاوره برای تمامی مناطق را لازم دانست و افزود: باید در مناطق کم برخوردار نیز از همیار مشاور استفاده شود تا آسیب ها و چالش های مدارس به حداقل برسد.

استفاده از محصولات و تولیدات هنرستان ها، فضاسازی تربیتی مدارس، استفاده از نهادهای مرتبط و هم راستا جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی، استفاده از مدارس شبانه روزی برای ایجاد موقعیت تربیتی و توجه به بحث پیشگیری، آموزش، مداخله و درمان از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان این جلسه مقرر شد جلسات ادواری این دو حوزه جهت تعامل و هم‌افزایی بیشتر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار