حضور کاروان های زیارتی فرهنگیان استان قم در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

قم(پانا) - کاروان‌های زیارتی فرهنگیان استان قم امروز با حضور پرشور خود در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور کاروان های زیارتی فرهنگیان استان قم در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

کاروان های زیارتی استان قم شامل بیش از 7500 زائر عاشق روح الله از قشرهای مختلف مردم که 220 تن از آنان را زائران فرهنگی عضو کانون بسیج فرهنگیان نواحی چهارگانه استان قم تشکیل می دادند، امروز در مراسم سالگرد ارتحال در مرقد مطهر حضرت امام(ره) شرکت کردند.

زائران مرقد امام خمینی(ره) که از استان های سراسر کشور خود را به مرقد مطهر رسانده بودند، با حضور در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و استماع سخنان رهبر معظم انقلاب، بار دیگر با آرمان های والای امامین انقلاب در اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

این حضور میلیونی زائران در حالی صورت گرفت که دو سال کرونایی 1399 و 1400 مراسم برگزار نشد و دو سال قبل از آن نیز بدلیل برخورد با ماه مبارک رمضان، با محدودیت هایی مواجه بود.

زائران شرکت کننده در مراسم که در بین آنها، علاوه بر افراد مسن و میان سال، جوانان و نوجوانانی عاشق روح الله که آن امام بزرگ را درک نکرده اما خود را شاگرد مکتب حاج قاسم می دانستند، حضور داشتند و همچنین با حضور خود، سی و سومین سالروز زعامت رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) را گرامی داشتند.

از ویژگی های مراسم، اجرای چندین باره سرود سلام فرمانده با حضور کودکان و نوجوانان به همراه والدین شان بود که بر شور و هیجان مراسم سالگرد ارتحال افزود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار