مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی:

امام خمینی، بایستی با ابزار هنر و ادبیات به نسل امروز معرفی شود

کاشمر(پانا)- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: حضرت امام خمینی(ره)، بایستی با ابزار جدید هنر و ادبیات به نسل امروز معرفی شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی، بایستی با ابزار هنر و ادبیات به نسل امروز معرفی شود

ابراهیم زره ساز در مراسم جان جهان گفت: با توجه به‌ اینکه نسل امروز، توفیق دیدن و درک انتخاب امام خمینی(ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی را در دوره پیشین نداشتند، قطعاً نیازمند این هستیم که برای بازیابی هویت انقلابی و دینی غنی خودمان با استفاده‌ از ابزارهای جدید مانند: هنر، ادبیات و... با نسل امروز سخن بگوئیم.

نسل امروز به این نگاه هنر، ادبیات و... عشق می ورزد و اگر ضعف این هنر ها دارای محتوایی، که توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی به وجود آمده باشد، بسیار شایسته است.

وی بیان کرد: هنر و ادب در مرحله و هر زمانی که یک فرد به عنوان رهبر و مدیر یک مجموعه به پیوست داشته باشد قطعاً کلام آن شخص محافظ خواهد بود کما اینکه ابعاد ویژگی های شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری غیر از این موارد نبود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی تاکید کرد: مسئولین و والدین وظیفه دارند، حتماً از محتوای غنی که در اختیار دارند با وسیله شیرین به نام فرهنگ و هنر با کودکان، نوجوانان و جوانان خودمان ارتباط برقرار کنیم.

محبت خدا در دل امام سبب محبت مردم، به امام شد

در ادامه محمود رضایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: عظیم ترین، استقبلال تاریخ از حضرت امام خمینی(ره) در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ شکل گرفت و همچنین بزرگ ترین بدرقه تاریخ، در روز ارتحال حضرت امام انجام شد و این بزرگترین جاذبه و همچنین یکی از ویژگی های مهم امام خمینی(ره) بود.

امروز در سالگرد رحلت امام مشاهده گر هستیم که افراد از تک تک کشور های جهان برای زیارت این قبر مطهر حضور پیدا می کنند و امام خمینی در واقع مرد خدا بود، محبّت خداوند در دل او جای داشت و این مهربانی و محبّت در دل مردم حضور یافت.

رضایی اظهار کرد: عرصه امام خمینی، عرصه احیای دین و معنویت در جهان اسلام بود و منشاء تحولات تمامی جهان، معاصر و ملت ها بود به شکل اینکه حضرت امام عرصه گسترش دین داری را در ایران به وجود آوردند.

ویژه برنامه "جان جهان" گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با حضور ابراهیم زره ساز مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، محمود رضایی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، امیر دایی صراف فرماندار شهرستان، مدیران قطب شهید مدرس (ره) و مسئولین کاشمر برگزار شد.

این مراسم با مشارکت اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل آرامگاه شهید مدرس برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار