دانش‌آموزان بسیجی رودهن در مراسم ارتحال امام خمینی:

ما دانش‌آموزان، سربازان خمینی در ایران امروز هستیم

رودهن(پانا) - در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دانش‌آموزان بسیجی رودهن با حضور پرشور خود در مرقد امام راحل بار دیگر ضمن شنیدن بیانات مقام معظم رهبری با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و‌ خود را سربازان آن امام در ایران امروز معرفی کردند که برای تحقق ارزش‌های انقلاب همیشه تلاش خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
ما دانش‌آموزان، سربازان خمینی در ایران امروز هستیم

محدثه قاسمی دانش‌آموز مدرسه آزاده رودهن در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)،گفت: امام خمینی برای من همیشه یک اسطوره تاریخی و‌ملی بوده است همیشه با خودم فکر می‌کنم چقدر شخصیت‌شان بزرگ‌و قابل احترام بوده است که یک ملت را خودش همراه و همدل کرده است دلم می‌خواهد کاش من هم در آن زمان بودم.

فاطمه بلوک از مدرسه طالقانی رودهن، در تایید صحبت‌های دوستش بیان کرد: از وقتی دانش‌آموز بودیم و در مدرسه در مراسم‌های مختلف ملی شرکت می‌کردیم نام امام خمینی از مقدس‌ترین نام‌هایی بوده است به گوش می‌رسید، در روزهای انقلاب بسیاری از دانش‌آموزان گوش به فرمان امام بودند و با جان و دل و در راه او از جان خود هم گذشتند، ما نیز اکنون که نسل‌های بعدی آن روزها هستیم باید ادامه دهنده راه و آیین امام خمینی در جامعه باشیم. با درس خواندن و‌ یادگیری ارزش‌های انقلاب‌مان می‌توانیم متعهد به راه خمینی باشیم و در راه توسعه کشور و خودکفایی آن قدم برداریم.

مهرانه قربانی یکی دیگر از دانش‌آموزان دبیرستان طالقانی اذعان کرد: دوست دارم به عنوان یک بسیجی و‌ دانش‌آموز، هر سال در مراسم ارتحال امام شرکت کنم تا به امام خمینی بگویم من همیشه ادامه دهنده راه او خواهم بود و می‌دانم که ولایت و پیروی از آن بهترین راه سعادتمندی بشر است.

سیده فاطمه موسوی از مدرسه طالقانی نیز درباره انگیزه و دلیل شرکتش در مراسم ارتحال امام مطرح کرد: وقتی این موج جمعیت مشتاق و علاقمند را می‌بینم که اینقدر خالصانه هنوز وفادار به حضرت امام هستند، من هم وظیفه خودم می‌دانم که بیشتر امام را بشناسم، درک‌کنم و درباره اقدامات و تاثیرات این شخصیت بر انقلاب و کشور تحقیق کنم، من به عنوان یک دانش‌آموز، سربازی هستم که امروز با علم و آگاهی می‌توانم پشتیبان ولایت فقیه‌ام باشم و هر روز در این مسیر بیشتر تلاش کنم.

سیده آتریسا سیدمحمد آهی از دیگر دانش‌آموزان شرکت کننده در این مراسم تصریح کرد: من می‌دانم امام خمینی در زمان انقلاب تاثیرگذارترین شخصیت بود و امروزه هم همه آن تاثیرات در جامعه مشخص است، ما دانش‌آموزان باید متعهد عمل کنیم و تمام آن عواملی که باعث می‌شودما در مسیر انقلاب باشیم در خود پرورش دهیم تا بتوانیم ادعا کنیم که فرزندان همان انقلاب هستیم و می‌خواهیم برای سرافرازی کشورمان تلاش کنیم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار