امام جمعه شهرستان قرچک:

دیار قرچک به شجاعت، بصیرت و ولایتمداری رقم خورده است

قرچک(پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه تولید درخت انقلاب با این عظمت از باغ دل‌های گذشتگان از این دیار شروع شده است افزود دیار قرچک‌ به شجاعت، بصیرت و ولایتمداری رقم خورده است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
دیار قرچک به شجاعت، بصیرت و ولایتمداری رقم خورده است

حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک درمراسم نماز جمعه، بیان کرد : بزرگترین منطق پذیرفته شده امروز دنیایی هست که امام به مردم دنیا معرفی کردند، منطقی که نه گفتن به استکبار، استبداد و زورگویان است و منظومه فکری و آینده‌نگری امام(ره) که در 32 سال با هدایت رهبر عزیز و امام امروز مو به مو عملی شده است.

او گفت: همه آنانی که تمدن اسلامی و انقلابی گری را مقابل عقلانیت و علم می‌دانند، امروز چشم باز کنند و جهالت مدرن غرب را ببینید، روز مرگ تمدن غرب رسیده است، نقشه های سراسر شیطانی صهیونیست‌ها، نقش بر آب شد، و امام پنجاه سال پیش این امید را دادند که دنیا شاهد ظلم و وحشی‌گری مدعیان تمدن و پیشرفت است، بطوری که ملت‌شان احساس شرم و سرافکندگی می کنند.

اسماعیلی در پایان افزود: شما مردم 15 خرداد وارثان و پرچمداران اصلی این قیام هستید، تولید درخت انقلاب با این عظمت از باغ دلهای گذشتگان از این دیار شروع شده است، شهرِ شما و دیار شما به شجاعت و بصیرت و ولایت‌مداری رقم خورده است، رهبر فرزانه ما، مکتب امام‌(ره) را در صحنه اجرا به خوبی عملیاتی نمودند و روح امام راحل را در خودشان شکوفا کردند.

خبرنگار:آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار