امام جمعه شهرستان قرچک؛

مربیان تربیتی منجر به اثرگذاری هرچه بیشتر بر‌روی نسل‌جوان می‌شود

قرچک (پانا)- امام‌جمعه شهرستان‌قرچک در دیدار با کادر پرورشی آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان‌قرچک، اسوه بودن مربیان تربیتی را عامل مهمی دانست که منجر به اثرگذاری هرچه بیشتر بر‌روی نسل‌جوان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۲۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مربیان تربیتی منجر به اثرگذاری هرچه بیشتر بر‌روی نسل‌جوان می‌شود

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک با رضا داورزنی رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان و دیگر اعضا کادر پرورشی اداره آموزش و پرورش قرچک در دفتر خود دیدار کرد.

اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امروز یکی از مشکلات نظام تربیتی این است که اثر اسوه‌ بودن مربیان ما دچار تحریص شده است؛ چراکه اسوه بودن منجر به اثرگذاری بیشتر بر روی نوجوانان و جوانان ما خواهد شد و عدم وجود آن، واقعه مهم اثرگذاری بر نسل جوان را دچار مشکل می کند.

وی افزود: اگر علاوه بر هجمه‌های وارده از سوی دشمن و اقداماتی که آنان برای برهم‌خوردن ذهنیت نوجوانان در پیش می‌گیرند، عامل تربیتی ما نیز خود وسیله‌ای برای دامن‌ زدن به این هجمه‌ها شود، اثرگذاری تربیتی بر نسل جوان مختل خواهد شد. نمازجمعه متعلق به جوانان است منتظر آنان هستیم.

امام جمعه قرچک در پایان اثرگذاری جزئی را از اثرگذاری کلان و آرمانی برتر دانست و گفت: بعضی از برنامه‌های تربیتی ما آنقدر بزرگ و کلان هستند که انگار نمی‌خواهیم انجام بدهیم؛ در صورتی که همان برنامه بر جامعه هدف کوچک‌تری انجام‌پذیر و تاثیرگذار خواهد بود.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار