اجرای برنامه‌های فرهنگی در متروی تهران به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

تهران (پانا) - سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت به مناسبت سی وسومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، برنامه‌های متنوع فرهنگی در متروی تهران اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های فرهنگی در متروی تهران به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره)

به گزارش شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سیدمحمد نقیب ارتقای سطح آگاهی و شناخت شهروندان در خصوص سیره زندگی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل را هدف از اجرای این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: فضاسازی بصری متناسب با این ایام در ایستگاه‌های مترو به‌ خصوص در نیمه جنوبی خط یک انجام می‌شود و طرح‌های گرافیکی و کتیبه‌های فرهنگی با محتوای مرتبط با این ایام در سکوها نصب و در معرض نگاه مسافران قرار می‌گیرد. همچنین نمایشگاه پوستر با عنوان «سبک زندگی روح‌الله» شامل تصاویری از حضرت امام (ره) و نوشته‌هایی مرتبط با سبک زندگی امام راحل در ایستگاه‌های منتخب و نمایشگاه ویژه در ایستگاه حرم مطهر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی همچنین به اجرای یگر برنامه‌های هنری اشاره کرد و گفت: گروه دانش‌آموزی آوای رضوان در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه در دو ایستگاه امام خمینی(ره) و حرم مطهر امام خمینی(ره) به اجرای برنامه هم‌خوانی می‌پردازند.

نقیب لزوم ارائه خدمات‌رسانی به مسافران و زائران حاضر در مراسم را یادآور شد و تأکید کرد: بخشی از زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از شهرهای اطراف هستند و به همین منظور و جهت رفاه حال ایشان به‌خصوص بانوان و مادران، اتاق‌ مادر و کودک در ایستگاه‌ حرم مطهر به‌صورت تمام‌وقت آماده خدمت‌رسانی و فعالیت است، همچنین در روز اجرای مراسم با برپایی ایستگاه صلواتی از زائران در مراسم پذیرایی می‌شود.

وی با اشاره به پخش زنده مراسم در ایستگاه‌های مترو گفت: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از طریق نمایشگرهای ایستگاه‌های مترو به‌صورت زنده و محتوای رادیویی به مناسبت ارتحال حضرت امام(ره) نیز در قالب پادکست از طریق رادیو مترو برای مسافران شهر زیرزمینی پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار