معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد:

مسابقات ورزشی فرهنگیان، فرصتی برای بازآموزی دوباره است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد مسابقات ورزشی فرهنگیان در رشته‌های مختلف را فرصتی دوباره برای مرور و تمرین مهارت‌های ورزشی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی فرهنگیان، فرصتی برای بازآموزی دوباره است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری مسابقات ورزشی تنیس روی میز ویژه بانوان و آقایان فرهنگی شاغل در رشته تربیت‌بدنی در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید ثمری خبر داد.

وی ادامه داد: این مسابقات در راستای ایجاد نشاط و شادابی همکاران و حفظ و ارتقای سلامت جسمانی و مهارتی فرهنگیان، در سطح منطقه برگزار شد.

حضرتقلی افزود: در سطح وزارت نیز صیانت از سلامت جسمی و روحی نیروی انسانی مورد توجه قرار گرفته است و به استناد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، شیوه‌نامه برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان ابلاغ شده است.

وی تشریح کرد: مسابقات تنیس روی میز در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شده و در بخش بانوان، زینب نظری، مقام اول، زینب محمدی، مقام دوم و زهرا جوادزاده به مقام سوم دست پیدا کردند، همچنین در مسابقات تنیس روی میز آقایان، محمد رضایی، مقام اول، بهزاد خلیلی مرندی، مقام دوم و قدرت‌الله محمدپور و مجتبی محمدی بطور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار