بازدید امام جمعه جدید شهرستان اصلاندوز از مدارس

اردبیل (پانا) - امام جمعه اصلاندوز ضمن بازدید از مدارس، در جریان روند اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مدارس این شهرستان قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید امام جمعه جدید شهرستان اصلاندوز از مدارس

به گزارش آموزش و پرورش اصلاندوز، حجت الاسلام محمد جعفرزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز در مراسم آغازین مدارس دوره دوم ابتدایی مولوی و دخترانه الزهراء(س) با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیریت و فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان در برگزاری کلاسهای حضوری و در ایام کرونا در بستر شاد ،به اهمیت علم در جامعه اشاره کرد و گفت: دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند، بنابراین باید با درس خواندن و تلاش بیشتر در راستای فراگیری علم و دانش بسیار کوشا باشند.

وی با بیان اینکه در کنار آموزش دروس باید به موارد احکام و اعتقادات دانش آموز توجه ویژه شود، افزود: تدابیری اتخاذ شود تا شرایط تربیت حافظان قرآن کریم و فراگیری مفاهیم قرآنی در بین دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

قدرت مهرآوران، مدیر آموزش و پرورش اصلاندوز هم در این بازدید با قدردانی از حضور امام جمعه شهرستان در مدارس ،ضمن ارائه گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش در عرصه های آموزشی، تربیتی و عمرانی، با اشاره به کمبود فضای آموزشی در سطح این شهرستان گفت: با توجه به بهره برداری از اراضی پایاب سد خداآفرین، مهاجرت معکوس به این شهرستان شکل می گیرد که در این راستا نیاز به فضای آموزشی در سطح شهر ضروری است.

گفتنی است پرسش سئوالات اعتقادی،اهدای جوایز به دانش آموزان و حضور در کلاس درس پایه ششم ابتدایی دختران از دیگر برنامه های بازدید امام جمعه شهرستان اصلاندوز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار