مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان ملاردی در طرح مصباح‌الهدی

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از درخشش دانش‌‌آموزان این شهرستان در سطح استانی طرح مصباح‌الهدی با محوریت آشنایی دانش‌آموزان با شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان ملاردی در طرح مصباح‌الهدی

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد از کسب ۱۲ رتبه استانی توسط دانش‌آموزان این منطقه در سطح شهرستانهای تهران خبر داد و گفت: میزان استقبال دانش‌‌آموزان مدارس از این طرح در سال تحصیلی جاری بسیار بالا بوده و ۱۲ دانش‌‌آموز دختر و پسر در رشته‌های کتابخوانی و پویش مجازی عطر یاس موفق به کسب رتبه برتر شدند.

وی تشریح کرد: الیاس کریمی همکار فرهنگی در رشته کتابخوانی موفق به کسب رتبه برتر شد، همچنین دانش‌‌آموزان نرگس اکبری از مدرسه غدیر، فاطمه اشتیاق از مدرسه شاهد، مطهره سفیدی و سارا حق‌ویردی از مدرسه عصمت(۱)، بهاره جباری از عصمت(۲)، مهسا شهبازی و زهرا محمدی از طیبه، محمدطاها سوری از مدرسه برکت رضوی، الهه امیری از مدرسه باران رحمت، محمدرضا احمدی علیایی از دبستان علاقبند و زهرا قنبری از مدرسه حضرت صدیقه در رشته‌های مختلف موفق به کسب رتبه برتر شدند.

طرح مصباح‌الهدی امسال با محوریت آشنایی دانش‌آموزان با سیره عملی و شخصیت والای دختر پیامبر اسلام، حضرت فاطمه(س)در مدارس برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار