مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

افتخارآفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان در مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از درخشش همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان این منطقه و کسب ۱۶ رتبه در یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان در مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم

مدیر آموزش و پرورش ملارد، از درخشش همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان این منطقه در جشنواره نوجوان سالم خبر داد و گفت: جشنواره نوجوان سالم با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر هر ساله در کلیه مدارس کشور و در تمام دوره‌های تحصیلی برگزار شده و دبیرخانه این جشنواره از ۳۰ بهمن ماه تا ۵ اسفند شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: تعداد ۲۴۳ اثر در بخش دانش‌آموزی و ۱۱۲ اثر در بخش فرهنگیان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و ۱۶ اثر دانش‌‌آموزی، ۹ اثر همکاران فرهنگی و ۱۴ اثر در بخش ابتکارات جامعه‌محور در مرحله منطقه‌ای برگزیده شدند.

رضایی‌فر افزود: در مرحله استانی، همکاران اکرم شهریاری، فریده پورمرادی، فاطمه نوروزمختار، پروانه خنجری، زهرا ترکاشوند و در بخش دانش‌‌آموزی نیز پارسا حسن‌توتونی، آرمان خانی، امیرمحمد سلطانی، بهمن حاجی‌عسگری، راحیل اشک‌پوریان، غزل گل‌محمدی، مطهره نجفی، محنا سلگی و محسن اسکندری موفق به کسب رتبه برتر استان شدند.

وی تصریح کرد: آموزشگاه‌های نمونه دولتی دکتر هشترودی، شایستگان، علامه جعفری و یادگار امام هم در بخش ابتکارات جامعه‌محور، حائز رتبه برتر شدند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار