نشست هم اندیشی فعالان حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش قم

قم(پانا)- نشست هم اندیشی فعالان حوزه معاونت پرورشی اداره کل و نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم امروز در تالار آموزش خانه معلم قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی فعالان حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش قم

نشست هم اندیشی فعالان حوزه معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و نواحی چهارگانه، شهرستان های کهک و جعفرآباد و منطقه خلجستان امروز در تالار آموزش خانه معلم قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، اهداف و فلسفه تشکیل نشست و ضرورت همدلی و همکاری و بهره مندی از نظرات کارشناسان در اجرای برنامه های پرورشی و تربیتی در مدارس را مورد اشاره و تاکید قرار داد.

در ادامه، سید رسول حسینی کارشناس مسئول فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش قم، مهدی خادمی جمکرانی رئیس سابق اداره امور تربیتی و مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل و نیز معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی چهارگانه و مناطق، به بیان دیدگاه های خود و بایدها و نبایدهای موضوعات اجرایی تربیتی در مدارس پرداختند.

همچنین حجت الاسلام محمدحسن مرادی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان قم توضیحاتی پیرامون طرح های 14 بدر ویژه دانش آموزان متوسطه اول و هیات های انصارالمهدی(عج) ویژه دانش آموزان متوسطه دوم ارائه کرد.

سایر کارشناسان حاضر در نشست نیز متناسب با حوزه کاری خود در مدارس و ادارات آموزش و پرورش، نقاط ضعف و قوت اجرای آیین نامه ها و بخشنامه ها و دیگر مسائل مربوطه را بیان کردند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار