با حضور مدیرکل آموزش و پرورش قم صورت گرفت

برگزاری مراسم جشن نیروهای جدیدالورود معاونت پرورشی آموزش و پرورش قم

قم (پانا) - مراسم جشن نیروهای جدیدالورود حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم در خانه یاریگران زندگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم جشن نیروهای جدیدالورود معاونت پرورشی آموزش و پرورش قم

مراسم جشن مربیان و مشاوران جدیدالورود حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش به همت اداره امورتربیتی این اداره کل در خانه یاریگران زندگی برگزار شد.

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم در این مراسم، طی سخنانی با اشاره به فعالیت های خاطره انگیز خود در حوزه امور تربیتی اظهار کرد: ثر کار تربیتی به دلیل درگیر ساختن جسم و روح دانش آموزان آثار بلند مدتی در آنان دارد که هیچ نباید مورد غفلت واقع شود.

در ادامه، علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، با اشاره به اینکه خدمت در حوزه امور تربیتی جزو افتخارات بی نظیر است، خطاب به نیروهای جدیدالورود عنوان کرد: مسیری که در آن قدم نهاده اید مزین به حضور دو شهید والا مقام، شهیدان رجایی و باهنر است که این رویداد اهمیت و ضرورت این حوزه را یادآوری می کند.

وی در ادامه درباره وظایف مربی پرورشی خاطرنشان کرد: شما بعنوان مربی تربیتی مجری فعالیت های تربیتی نیستید، بلکه مدیر فعالیت های تربیتی هستید، شما اجراکننده نماز نیستید، شما برنامه ریزی می کنید که نماز چگونه اجرا شود.

مدیرکل آموزش و پرورش افزود: بهترین فرصت ها در مدرسه در اختیار شماست، مراسم صبحگاه با ظرفیت زیادی از نظر آمادگی روحی و جسمی دانش آموزان متعلق به معاونت پرورشی است که با برنامه ریزی درست می توان به بچه ها روح، خلاقیت، جرات و جسارت داد.

وی با بیان این نکته که من خودم مربی امور تربیتی هستم، عنوان کرد: بهترین جا در آموزش و پرورش امور تربیتی است، بهترین فرصت ها در مدرسه در اختیار شماست؛ جایی که می شود به بچه ها روح و خلاقیت و جرات و جسارت داد، مراسم صبحگاه و زنگ های تفریح است که بزرگترین ظرفیت تربیتی محسوب می شود.

در پایان، به همه مربیان و مشاوران هدیه ای به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار