مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

جایگاه معلمی مخصوص همه خوبان عالم است

قم(پانا)- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم گفت شان و جایگاه معلمی مخصوص همه انبیا و اولیاء الهی و همه خوبان عالم است.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه معلمی مخصوص همه خوبان عالم است

حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم امروز در مراسم بزرگداشت هفته معلم که در جوار مزار شهید مطهری در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: هفته معلم تکریم خداست و معلمان به خود ببالند که چنین وضعیت و وظیفه ای را در عالم وجود پیدا کرده و در راه و رسمی که خداوند تعیین فرموده، گام بر می دارند.

وی افزود: همه انبیاء و اولیاء الهی و خوبان عالم معلم بوده اند و امروز این افتخار را داریم که در کنار مزار علامه شهید مطهری از جایگاه رفیع معلمان تکریم و تعظیم و تجلیل می شود.

اکبری ادامه داد: اگر علم، اقتصاد، سیاست، فرهنگ و جامعه ما و اشتغال و خانواده و همه امور زندگی، ما را به نقطه اوج افتخار یعنی توحید نرساند، هیچ ارزشی ندارد و از خدا می خواهیم مسیر رسیدن به توحید را برای ما هموار کند.

وی با بیان اینکه علم با رسیدن به توحید ارزش می یابد، ادامه داد: بینش به درک است و دانش به مدرک و اگر این دو در کنار هم باشند و با ایجاد معرفت به خداشناسی برسند، ارزش پیدا می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم ادامه داد: برای اینکه خودمان و تکلیف مان و دشمنان مان را بهتر بشناسیم، باید خوب گوش کنیم، خوب فهم کنیم، خوب باور کنیم و خوب به کار ببندیم و اگر چنین اتفاقی بیفتد انسان به سبب حرکت در مسیر معرفت، جایگاه رفیعی پیدا می کند که محور خلقت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار