بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان قم به مناسبت روز معلم

پانا (قم) - سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با صدور بیانیه ای به مناسبت روز معلم اعلام کرد: تقارن روز معلم و سالروز شهادت استاد مطهری، یادآور عزم راسخ معلمان برای ارتقاء ظرفیت جامعه و تلاش تا استقرار دولت کریمه است.

کد مطلب: ۸۱۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان قم به مناسبت روز معلم

متن کامل بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت روز معلم چنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ
( سوره قلم / 1)
ما مفتخریم که امسال دوازدهم اردیبهشت ماه، روز بزگداشت مقام معلم، مصادف با روز بزرگ و مبارک نیمه شعبان المعظم است، روز خجسته میلاد ابر مردی از سلاله پیامبر (ص)که با حضورش طعم شیرین عدالت را به جهانیان خواهد چشانید و هویت دینی را در متن جامعه بشری شکوفا خواهد ساخت.
ما مفتخریم که این روز بزرگ و مبارک با روز تجلیل از معلمان و بزرگداشت این زنان و مردان نستوه مقارن گشته است؛ آنان که با شمع وجودشان ، به انسان آگاهی، دانایی، توانایی و ایمان می بخشند و با تعمیق باورهای دینی در وجود انسان ها ، اکسیری از عشق ، ایمان و دانایی می آفرینند.
ما جامعه بزرگ بسیج فرهنگیان ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به همه معلمان فداکار و سخت کوش ایران اسلامی، امیدواریم که تحت الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم روحی وارواح العالمین له الفدا و همت همه معلمان صبور، شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان میهن اسلامی بوده و با تلاش برای ارتقای ظرفیت و آمادگی جامعه خویش در مقابل فتنه ها و بحران های زمانه، زمینه ساز ظهور دولت کریمه مهدوی باشیم
بسیج فرهنگیان استان قم
اردیبهشت 97

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار