با حکم مدیرکل امور شاهد و ایثارگران؛

«سیدمحمد نبویان» به عنوان «معاون برنامه‌ریزی امور آموزشی و پرورشی» منصوب شد

تهران (پانا) - با حکم مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش، «سید‌محمد نبویان» به عنوان «معاون برنامه‌ریزی امور آموزشی و پرورشی» اداره کل امور شاهد و ایثارگران منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
«سیدمحمد نبویان» به عنوان «معاون برنامه‌ریزی امور آموزشی و پرورشی» منصوب شد

متن حکم محمدرضا رزاقی به شرح زیراست.

«به نام خدای مهربان

برادر گرامی جناب آقای سیدمحمد نبویان

عنایات و الطاف الهی همواره برای انسان ها به منزله ی موقعیتی برای آزمایش، رشد و کمال می باشد و هر نوع تلاشی که انسان در زندگی خود انجام می دهد به میزانی که با این باور که؛« خداوند برایش مسیری در جهت بندگی باز کرده است»، باعث خواهد شد؛ موحدانه، آگاهانه و توأم با توکل فعالیت نماید. رستگاری انسان موحد و متوکل، حاصلِ اراده، تلاش و پشتکار او خواهد بود.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدبرانه و دلسوزانه جناب آقای امینیان، با عنایت به تعهد، ایثارگری، سابقه و تلاش های مؤمنانه ای که داشته اید، به عنوان «معاون برنامه ریزی امور آموزشی و پرورشی اداره کل امور شاهد و ایثارگران» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، پیگیری سیاست های رئیس جمهور محترم و برنامه های مقام عالی وزارت، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» با عنایت به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین، آخرین اساسنامه ی طرح شاهد مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسیر تحقق سیاست ها، برنامه ها و مأموریت های اداره کل امور شاهد و ایثاگران موفق و مؤید باشید.

انتظار می رود با دقتِ نظر، سخت کوشی و پیگیری منظم و هماهنگی کامل با معاونت اجرایی و امور ایثارگران نسبت حُسن اجرای موارد زیر اهتمام جدی معروض بدارید:

ایجاد شرایط و سازوکار لازم جهت تبیین مفاد سندتحول بنیادین برای اجرا در کلیه ی مدارس شاهد کشور.

ایجاد شرایط و سازوکار لازم برای اجرای وظایف بخش آموزش و پرورش مندرج در آخرین اساسنامه ی طرح شاهد.

ایجاد شرایط و سازوکار لازم برای توانمندسازی مدیران و شورای مدارس شاهد.

ایجاد شرایط و سازوکار لازم برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی دانش آموزان مدارس شاهد و طرح پراکنده.

ایجاد شرایط و سازوکار لازم برای راه اندازی بانک اطلاعات آموزشی، پرورشی و اجرایی مدارس شاهد.

ایجاد شرایط و سازوکار لازم برای نظارت و پیگیری مستمر برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس شاهد.

ایجاد شرایط و سازوکار لازم برای نظارت و پیگیری مستمر برنامه های طرح پراکنده.

فراهم نمودن تمیهدات لازم برای جاری کردن «شناسنامه ی فعالیت های آموزشی، پرورشی و اجرایی» به منظور راهبردی در جهت «استانداردسازی» و ارتقای کیفیت فعالیت مدارس شاهد در کلیه ی استان ها.

فراهم نمودن تمهیدات لازم برای نظارت مستقیم و غیر مستقیم بر حسن اجرای بخشنامه ها، دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی به ادارات کل استانها.

فراهم نمودن تمهیدات لازم برای پوشش حداکثری جامعه ی ایثارگری در مدارس شاهد.

ایجاد شرایط و سازوکار لازم برای هماهنگی هر چه بیشتر با معاونت های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع و همچنین اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار