سرپرست آموزش و پرورش ساوجبلاغ عنوان کرد:

بهره گیری از توان و تخصص همکاران زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر مدارس است

کرج (پانا)- کمیته های پروژه مهر باید طوری عمل نمایند تا با بهره گیری از توان و تخصص کلیه همکاران زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر مدارس را فراهم نمایند‌‌.

کد مطلب: ۱۲۷۴۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره گیری از توان و تخصص همکاران زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر مدارس است

چهارمین جلسه ستاد پروژه مهر با حضور صمد پور روستا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ و اعضای ستاد پروژه مهر در راستای بازگشایی هرچه بهتر مدارس در مهر ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

صمدپور روستا سرپرست آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت های سالهای گذشته شهرستان در پروژه مهر خواستار بهتر شدن رتبه و اجرای فعالیت منظم و قانونمند کمیته ها و هماهنگی بین آنها در امر ثبت نام و آماده سازی مدارس جهت بازگشایی باشکوه مدارس شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ شد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کمیته های پروژه مهر اظهارکرد: کمیته های پروژه مهر در حوزه ستادی باید طوری عمل نمایند؛ تا با بهره گیری از توان و تخصص کلیه همکاران زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم آورند.
سرپرست آموزش پرورش شهرستان ساوجبلاغ در ادامه جلسه ضمن تاکید بر تشکیل جلسات متعدد در سطح ستادی برای هماهنگی بیشتر بر تنظیم مرتب صورت جلسات کمیته ها، تهیه مستندات لازم در خصوص چک لیست ارسالی از اداره کل متبوع، پیگیری مصوبات جلسات توسط اعضا تعیین شده، تشکیل جلسات برای مدیران و ارائه گزارش هفتگی کمیته ها به دبیرخانه ستاد تاکید نمود.

درادامه محسن فلاح پور معاون آموزش متوسطه با تاکید به این نکته که موفقیت پروژه مهر منوط به برنامه ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است گفت: ساماندهی نیروها، فضاهای آموزشی، ثبت نام دانش آموزان باید با جدیت پیگیری شود.
وی اضافه کرد: کمیته پروژه مهر باید طوری عمل نماید؛ تا با بهره گیری از توان و تخصص کلیه همکاران زمینه ی تحقق اهداف مورد نظر و بازگشایی هرچه بهتر مدارس را فراهم کنند.
در پایان این جلسه هریک از مسئولین و اعضای ستاد پروژه مهر گزارشی ازحوزه فعالیت خود ارائه نمودند و نظرات و پیشنهادات خود را جهت اجرای هرچه بهتر پروژه مهر اعلام کردند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار