سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ:

اجرای اقداماتی به منظور آماده‌سازی مدارس و بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر

کرج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ، بیان کرد مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده‌سازی مدارس و بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر اجرا می‌شود که امسال نیز این پروژه باید با دقت عمل بیشتری اجرایی شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای اقداماتی به منظور آماده‌سازی مدارس و بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر

هشتمین جلسه کمیته پروژه مهر با محوریت بررسی عملکرد کارگروه های پروژه مهر با حضور صمد پورروستا، رئیس کمیته پروژه مهر، محسن فلاح‌پور، معاونت آموزش متوسطه و اعضای کمیته شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهار باغ در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه محسن فلاح پور، دبیر پروژه مهر و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش از زحمات همکاران در مورد وضعیت ثبت نام و آمار بالای ثبت سفارش کتب درسی، فعالیت‌های کارگروه ها تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه جلسه صمد پورروستا، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ گفت: مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده‌سازی مدارس و بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر اجرا می‌شود که امسال نیز این پروژه باید با دقت عمل بیشتری اجرایی شود.

سرپرست آموزش و پرورش ساوجبلاغ، هدف از ایجاد شورای پروژه مهر را تعامل و همکاری درون بخشی و برون سازمانی عنوان کرد و ماه مهر را متعلق به همه ارگان‌ها و سازمان‌ها دانست.

پورروستا افزود: مسئولین و اعضای کارگروه‌ها با نظارت و بازدید مستمر از مدارس و بررسی مشکلات و کمبودهای آنان نسبت به رفع فوری آن اقدام کنند تا در فصل بازگشایی مدارس میزبان خوبی برای دانش‌آموزان عزیز باشیم.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: توجه به موارد بهداشتی دانش آموزان، انتصاب مدیران و ساماندهی همکاران، فرایند ثبت نام کتب درسی، ثبت نام دانش آموزان و ثبت نام اتباع، از جمله مهمترین اولویت‌های امسال است و می‌بایست نظارت‌ها مستمر و بازخوردها منعکس شود.

سرپرست آموزش و پرورش با بیان این نکته که کارگروه‌های پروژه مهر بایستی بر اساس شرح وظایف محوله، فعالیت کنند، عنوان کرد: این فعالیت‌ها در سطح شهرستان و مدارس نیز طبق شرح وظایف تعریف شده پیگیری می‌شود. انتظار ما از کارگروه‌های ستاد این است که حداقل هفته‌ای یک جلسه با مطالعه دقیق شرح وظایف و تنظیم صورت‌جلسه مطابق دستورالعمل ابلاغی تشکیل داده و تصمیمات اساسی اتخاذ کنند و مستندات خود را ماهانه به کارگروه‌های استانی خود ارسال کنند.

در پایان این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای مطلوب پروژه مهر پرداختند و مقرر شد در جلسه آتی این شورا برنامه‌های کارگروه‌ها و پیشنهادات آنها را ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار