مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ:

تمام تلاشمان بر این است با همکاری کارگروه های پروژه مهر سال تحصیلی موفقی را در پیش داشته باشیم

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اهمیت پروژه مهر در سال جدید، گفت تمام تلاش بر این است که با همکاری کارگروه‌های پروژه مهر، با همدلی و بهره‌گیری از خرد جمعی، سال تحصیلی موفقی در پیش باشد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تمام تلاشمان بر این است با همکاری کارگروه های پروژه مهر سال تحصیلی موفقی را در پیش داشته باشیم

صمد پورروستا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، از تجمیع فعالیت ها و برنامه ریزی ویژه برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: با اینکه تابستان فصل برنامه ریزی است، بر تمهید مقدمات، هماهنگی و پیگیری جدی برنامه‌ها و اقدامات پروژه مهر و آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی و همچنین بر پاسخگویی به موقع به مکاتبات و اهتمام حوزه‌های مختلف در تهیه و تدوین گزارش های عملکردی و ورود و خروج کارکنان بر اساس ساعت کاری ابلاغی تاکید کرد.

پور روستا تصریح کرد: در اجرای پروژه مهر ارائه گزارش عملکرد از بخش های گوناگون به صورت مستمر و روزانه با هدف رصد فعالیت ها و برنامه ها، ارتقاء شاخص ها و اقدامات صورت گرفته، ضرورت دارد.

در ادامه محسن فلاحپور، معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر شهرستان ساوجبلاغ نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده، به بررسی فعالیت‌های کارگروه ها پرداخت.

سپس بتول میرزاییان دبیر کارگروه پروژه مهر شهرستان در خصوص نحوه ثبت نام و توزیع کتب درسی، وضعیت مدارس، محتواهای تولید شده و شبکه شاد و اقدامات انجام شده کارگروه ها گزارش هایی را ارائه دادند.

در پایان، اعضاء حاضر در جلسه نیز در خصوص اهمیت اجرایی کردن شیوه نامه پروژه مهر، چگونگی تدوین برنامه عملیاتی سند تحول توسط مدارس منطقه، ارسال و ارزیابی مستندات کارگروه ها و مدارس بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار