نماینده مجلس دانش‌آموزی استان بوشهر مطرح کرد:

راهپیمایی روز قدس؛ فریاد رسای مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی

باید امسال با حضور پررنگمان در راهپیمایی، دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان این رژیم را از سرزمین فلسطین کوتاه کنیم

بوشهر (پانا) - نماینده دانش‌آموزان استان بوشهر گفت روز قدس فقط روز فلسطین نیست و نشان‌دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود. 

کد مطلب: ۱۲۷۴۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی روز قدس؛ فریاد رسای مسلمانان علیه رژیم صهیونیستی

فاطمه بهزادی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «با کمی درنگ می‌توان فهمید که روز قدس روز کوچکی نیست. روز فریاد رسای مسلمانان علیه صهیونیسم است که به وسیله دست متجاوز اشغالگران به جان امت اسلامی افتاده است.»

وی ادامه داد: «به فرموده مقام معظم رهبری، روز قدس، روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی است، دفاع از ملت مظلوم فسلطین یک وظیفه انسانی است، زیرا اشغالگران علاوه بر اشغال فلسطین، زنان و کودکان بی‌گناه را بی رحمانه به خاک و خون کشیدند. بنابراین وظیفه هر فرد آزاده‌ای در هر کجای جهان، دفاع از مظلوم است.»

بهزادی عنوان کرد: «دفاع از فلسطین از بُعد اسلامی نیز مهم و بسیار قابل توجه است، زیرا گروهی قبله اول مسلمین را به اشغال درآوردند و ملت مسلمان فلسطین را از محلی که سرزمین‌شان بود، آواره کردند. بنابراین سخن صهیونیست‌ها از نیل تا فرات است. یعنی خیلی از سرزمین‌های اسلامی را می‌خواهند تحت حاکمیت خود درآورند. از طرفی هر توطئه و خرابکاری که برای مسلمین در جهان به‌ وجود می‌آید یک پایه آن رژیم صهیونیستی است.»

این نماینده مجلس دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: «واجب است که هر مسلمانی در برابر مساله قدس موضع بگیرد و رژیم صهیونیستی را محکوم کند. در خصوص نامگذاری روز قدس امام خمینی (ره) اهداف خاصی داشتند که برخی از آنها عبارتند از کوتاه کردن دست غاصب اسرائیل و پشتیبانان او از سرزمین فلسطین، نقش تعیین‌کننده سرنوشت فلسطین توسط خودشان، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین، هشدار به ابرقدرت‌ها، روز احیای اسلام، بسیج عمومی اسلامی، تشکیل حزب مستضعفین، بیداری و آزادی از قید اسارت و بردگی شیاطین بزرگ و ابرقدرت‌ها و استفاده از ایمان و قدرت اسلام است.»

بهزادی در ادامه گفت: «با توجه به اهداف امام خمینی (ره) در خصوص نامگذاری روز قدس می‌توان دریافت که هدف از نامگذاری این روز در بیدار کردن ملت‌های مسلمان و نیز ایجاد اتحاد و همبستگی اسلامی است که ثمره این آگاهی و اتحاد را اکنون پس از چند دهه در ایجاد گروه‌های متعدد مقاومت از ملیت‌ها و زبان‌های مختلف مشاهده می‌کنیم که هدف همه آنها آزادسازی قدس شریف است.»

وی تاکید کرد: «راهپیمایی امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا به خاطر شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر نتوانستیم حضور همه جانبه‌ای در راهپیمایی داشته باشیم، بنابراین امسال با حضور پر رنگمان در راهپیمایی باید دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان او را از سرزمین فلسطین کوتاه کنیم.»

بهزادی بیان کرد: «تشکیل گروه‌های مختلف با محوریت اجرای سرود و گروه‌های نقاشی برای کودکان حاضر در راهپیمایی، از برنامه های مهم سازمان دانش آموزی استان بوشهر برای داشتن یک راهپیمایی پرشور است.»

وی تاکید کرد: «بنده به عنوان نماینده دانش‌آموزان عزیز استان بوشهر می‌گویم که ما نوجوانان امت اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس به اشغالگران هشدار می‌دهیم که حکومت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود.»

دانش‌آموز خبرنگار: کی ناز کوهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار