نشست مشترک رئیس اداره ورزش نظرآباد با اعضای شورای اسلامی شهر تنکمان

خبرگزاری پانا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد و اعضای شورای اسلامی شهر تنکمان در نشستی مشترک در محل دفتر شورای اسلامی شهر تنکمان نیازها ومشکلات ورزش تنکمان را بررسی کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا؛در این جلسه که با حضور تقی کرمی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نظرآباد برگزار شد؛مشکلات ورزشی و نیازهای شهر تنکمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کرمی در خصوص مصوبات این جلسه گفت:مقرر شد همکاری اداره ورزش و جوانان و شورای اسلامی شهر تنکمان در خصوص ورزشهای همگانی در سطح شهر تنکمان ترویج یابد ؛با عنایت به مسائل و مشکلات موجود در باشگاه ورزشی تنکمان مقرر گردید مدیریت باشگاه از سوی شورای اسلامی به اداره ورزش و جوانان شهرستان معرفی شود.
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان نظرآباد افزود:مقررشد شورای اسلامی یک قطعه زمین به مساحت حدود 2000 الی 3000 متر مربعی برای احداث زمین چمن مصنوعی در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار دهد و برای برطرف نمودن مشکلات موجود در اسرع وقت نسبت به تعیین کمیته ورزشی در شهر تنکمان اقدام و برای ایجاد روحیه ورزشی علی الخصوص جوانان شهر نسبت به عرضه بلیط استخر به صورت نیم بها یا با تخفیف ویژه اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار