فرماندار نظرآباد: مدیران باید همه جانبه بیاندیشند و عمل کنند

نظرآباد (پانا) - فرماندار نظرآباددر مراسم تکریم و معارفه بخشدار تنکمان با اشاره به ویژگیهای شهرستان نظرآباد گفت: بخش تنکمان دارای ظرفیت های گردشگری فراوان است.

کد مطلب: ۸۴۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار نظرآباد: مدیران باید همه جانبه بیاندیشند و عمل کنند

محمد رضا فلاح نژاد در مراسم تکریم و معارفه بخشدار تنکمان اظهار کرد: مسئولین باید افزون بر بهره مندی از بودجه های دولتی در جهت توسعه هرچه بیشتر شهرها به جذب سرمایه گذار نیز بپردازند و همچنین از دیگر وظایف آنان ضرورت توجه به ادارات در کنار خدمت به مردم است که یقینا این 2 در کنار هم شهرستان را به سمت و سوی پیشرفت روزافزون هدایت خواهد نمود.

وی در ادامه بااشاره به لزوم انجام فعالیت های فرهنگی در روستاها عنوان کرد: دهیاران علاوه بر احداث جاده و پرداختن به آسفالت کوچه و خیابان ها باید به ساخت خانه فرهنگ، زمین چمن و فضای سبز در روستاها نیز توجه اکید داشته باشند چراکه مردم روستا صرفا به راه روستایی نیاز ندارند بلکه امکانات فرهنگی و ورزشی نیز از ضروریات است.

فرماندار نظرآباد با بیان اینکه یک مدیر نباید تک بعدی باشد تاکید کرد: مدیر باید باید همه جانبه بیاندیشد و عمل کند و همه مسئولین و روسای ادارات و ارگان ها موظفند در حیطه اختیارات خود در راستای رفع نارضایتی های مردم گام بردارند.

فلاح نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: بخش تنکمان ظرفیت های گردشگری فراوانی دارد که رونق آنها، توجه مردم و مسئولین و معرفی به همگان را می طلبد و بخشداران و دهیاران باید توانمندی و ظرفیت های بخش و روستاها را تجمیع کرده و شروع به معرفی آنها در سطح استان و کشور نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار