طی یکسال اخیر صورت گرفت؛

تحقق 104 درصدی بازنگری استاندارد ملی ایران در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی از تحقق 104 درصدی بازنگری استاندارد ملی ایران در آذربایجان‌غربی نسبت به برنامه ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تحقق 104 درصدی بازنگری استاندارد ملی ایران در آذربایجان‌غربی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد آذربایجان غربی منصور جلایر ضمن اشاره به تحقق ‌ 104 درصدی بازنگری استاندارد ملی ایران طی سال 1400 توسط اداره کل استاندارد آذربایجان غربی، عنوان کرد: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و متولی قانونی در کشور، مسئولیت تعیین، تدوین و نشر استاندارد‌ها را بر عهده دارد.
وی افزود: 83 استاندارد ملی در رشته‌های تخصصی مختلف، از سوی کارشناسان ذیربط استان از ابتدای سال1400 تا پایان آن مورد بررسی و بازنگری قرارگرفته است.
مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: بررسی استاندارد‌هایی که پنج سال از تدوین آن‌ها گذشته است از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است و بازنگری آن‌ها بطور مداوم انجام می‌گیرد و بر همین اساس و طبق برنامه عملیاتی سال 1400، بازنگری 80 استاندارد ملی در دستورکار این اداره کل قرار داشت که با تلاش کارشناسان در سال گذشته با انجام 83 مورد بازنگری شاهد تحقق 104 درصدی در این زمینه بودیم.
وی همچنین ادامه داد: هدف از تدوین و بازنگری استاندارد‌های ملی، به روزرسانی و ارتقاء کیفیت استاندارد‌های ملی مطابق با نیاز‌های جامعه است که بی تردید بکارگیری استاندارد‌های متناسب با فن آوری روز موجب افزایش اعتماد مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و ارتقای سطح کیفیت محصولات خواهد شد.
جلایر تصریح کرد: با زحمات و تلاش‌های کارکنان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی این اداره کل در سالی که گذشت تمامی برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد را اجرا و تمامی 35 برنامه تکلیفی سازمان را با تحقق بیش از 100 درصد به اتمام رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار