مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه:

ارتقاءسطح علمی دانش‌آموزان در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه با اعلام خبر برگزاری آزمون شبه‌نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم شهرستان جهت ارتقاءسطح دانش دانش‌آموزان و شرکت فعال در امتحانات نهایی و آزمون سراسری را از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش شهرستان دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاءسطح  علمی دانش‌آموزان در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه، فاطمه سیر گفت: آزمون شبه‌نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم رشته‌های نظری در راستای اجرای سند تحول بنیادین، با تاکید بر ایجاد فرصت‌های آموزشی متنوع و به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان، آمادگی برای امتحانات نهایی خرداد ماه و آشنایی با شیوه برگزاری آن، ارتقای کیفیت تحصیلی و شناسایی نقاط قوت و ضعف‌ برگزار شد.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری این آزمون و تاثیر آن بر بهبود عملکرد دانش‌آموزان در امتحانات نهایی تصریح کرد: ارتقای سطح دانش دانش‌آموزان برای شرکت فعال در امتحانات نهایی و آزمون سراسری در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان است و از همه ظرفیت‌ها در تحقق این مهم بهره گرفته شد. امیدواریم با تحقق راهبردهای هدف‌گذاری شده شاهد نتایج خوبی در راستای عدالت آموزشی و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار