مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستانهای استان تهران:

لازمه تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی، فراهم‌آوری زیرساخت‌ها و توجه به تربیت معلم است

فیروزکوه (پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستانهای استان تهران لازمه تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی را فراهم‌آوری زیرساخت‌ها و توجه به تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۰۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
لازمه تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی، فراهم‌آوری زیرساخت‌ها و توجه به تربیت معلم است

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه، روح‌الله عرب که به منظور بررسی‌ عملکرد و فرایند اجرایی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش فیروزکوه در شهرستان حاضر شد در دیدار با فاطمه سیر گفت: مجموعه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش وظیفه‌ای مهم را مبتنی بر تحقق فرآیند پنج‌گانه اهداف انقلاب اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری بر عهده دارند.

عرب تصریح کرد: نقش تربیت و آموزش در تحقق جامعه اسلامی برای آموزش و پرورش نقشی بسیار مهم است؛ زیرا بزرگترین جامعه اداری و سازمانی و همچنین وسیع‌ترین دایره مخاطبان در سطح کشور متعلق به نهاد آموزش و پرورش است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستانهای استان تهران یادآور شد: لازمه تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی، فراهم‌آوری زیرساخت‌ها و توجه به تربیت معلمان در تراز انقلاب اسلامی است. با تقویت بدنه فرهنگیان در قالب ایجاد شورای فرهنگیان، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و مسئله‌شناسی و ارائه راهکارهای مناسب هر مسئله است که می‌توانیم بدنه‌ دانش‌آموزی را تقویت کنیم.

در ادامه فاطمه سیر با عرض خیر مقدم و اشاره به نمونه‌هایی از تعاملات سازنده مجموعه آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان گفت: از مدت‌ها پیش توجه به دغدغه‌های بسیج را مدنظر قرار داده‌ایم که حضور مسئولان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در جلسات هم‌اندیشی معاونان و مربیان پرورشی و ارائه راهکارهای کیفیت بخشی به فعالیت‌ها در همین راستاست. برنامه‌ریزی در تحقق اهداف بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، دستورکار مجموعه آموزش و پرورش است و ادامه خواهد داشت، زیرا هدف یکی‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار