رئیس مجلس دانش‌آموزی شهرقدس:

آموزش حضوری باعث ایجاد نشاط و انگیزه در یادگیری و آموزش می‌شود

شهر قدس (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی شهرقدس گفت آموزش چهره به چهره باعث ایجاد نشاط و انگیزه در یادگیری و آموزش در بین دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری باعث ایجاد نشاط و انگیزه در یادگیری و آموزش می‌شود

محمد قمی، رئیس مجلس دانش‌آموزی شهرستان قدس دانش‌آموز پایه یازدهم تجربی دبیرستان ابوتراب در گفت‌وگو با پانا درباره مزایای حضوری‌شدن مدارس از دیدگاه دانش‌آموزان گفت: «ارتباط چهره به چهره باعث ایجاد نشاط در یادگیری بین دانش‌آموزان شده است. دانش‌آموزان با ارتباط مستقیم و چهره به چهره با معلمان خود می‌توانند در یادگیری دروس بسیار بهتر عمل کرده و همچنین اشکالات خود را راحت‌تر برطرف کنند.»

وی بیان کرد: «از دیگر فواید حضوری‌شدن مدارس این است که از اتلاف زمان آموزش جلوگیری می‌کند به سبب آن که وقت دانش‌آموزان صرف اتصال به اینترنت و اختلالاتی که ممکن است در فضای مجازی ایجاد شود و سرگرمی‌های وقت‌گیر فضای مجازی کم می‌شود و دانش‌آموزان تمام وقت کلاس را صرف یادگیری و آموزش می‌کنند. حضوری‌شدن آموزش باعث شده تا دانش‌آموزان به فضای ارتباط دوستانه با همدیگر بازگردند و در مدرسه اوقات خوشی را در کنار هم سپری کنند. حضور در مدرسه علاوه بر اینکه باعث نشاط و شادابی جسمی می‌شود و دانش‌آموزان دارای تحرک جسمی هستند، باعث جلوگیری از افت تحصیلی دانش‌آموزان نیز می‌شود.»

قمی در پایان اظهار امیدواری کرد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زدن واکسن توسط تمامی دانش‌آموزان و همکاری کامل اولیا و کادر مدارس و دانش‌آموزان بتوانیم برای همیشه از نعمت آموزش حضوری برخوردار باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: طاها علی‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار