تشکیل مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل از تشکیل مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در اردبیل

پروانه رضاقلیزاده ،مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع خیرین کتابخانه‌ساز استان اظهار کرد: اعلان آمادگی خیرین استان برای احداث مجتمع‌های فرهنگی و هنری به ویژه کتابخانه‌های عمومی و مرکزی قابل تحسین بوده و در این راستا نیاز به راه‌اندازی مجمع خیرین کتابخانه‌ساز داریم.

وی با اشاره به قول مساعد یکی از خیران استان اردبیل برای احداث ۱۲ باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی و کلنگ‌زنی چند باب از این کتابخانه‌ها در استان گفت: در کنار این مهم خیران استان در اقدامی خیرخواهانه سال گذشته ۱۰ هزار جلد کتاب را به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان حضور خیرین را در کنار سایر نهاد‌های دولتی و خصوصی برای توسعه فضا‌های فرهنگی استان ضروری دانست و یادآور شد: سعی داریم تا از محل منابع اهدایی نسبت به تجهیز کتابخانه‌های عمومی جدیدالاحداث اقدام کنیم تا همسو با سایر کتابخانه‌های عمومی فضا‌های فرهنگی تازه ایجاد شده نیز برای عموم مردم در رده‌های سنی قابل بهره‌مندی باشد.

رضاقلیزاده مشارکت بنیاد علوی در احداث فضا‌های فرهنگی در مناطق محروم را قوت قلبی برای اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان دانست و افزود: حضور خیرین در این عرصه در کنار نهاد‌های عام المنفعه گام مثبتی در راستای توسعه کتابخانه‌های عمومی و فضا‌های فرهنگی و تربیتی است.

گفتنی است در اکثر استان های کشور مجمع خیرین مدرسه ساز تشکیل شده و فعالیت های چشمگیری در جهت احداث و تجهیز کتابخانه های عمومی توسط آن مجامع انجام یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار